תושבי שכונת חודשי השנה במערב הוד השרון זועמים על שינוי ייעוד, לדבריהם, של השטח הציבורי הגובל בשכונה שנועד לפארק ירוק עבור חניה. "במקום פארק קיבלנו חניה, ובמקום עצים קיבלנו רכבים", הם אומרים.
1 צפייה בגלריה
צילומים: פרטי
צילומים: פרטי
צילומים: פרטי
מדובר בשטח הנמצא ברחוב אייר שנבנה בימים אלו בסמוך לשכונה היוקרתית חודשי השנה בסמוך למתחם הציבורי בו אמורים להבנות המרכז הרפורמי החדש שישרת מאות אנשים ותיכןו השיקמים וכמובן פארק גדול ורחב ידיים.
"קמים בבוקר", אומר אחד מנציגי תושבי השכונה, "ומגלים שמה שחשבנו שיחצוץ בינינו לבין המתחם זה פארק גדול ויפה, שעליו גאוותנו, וכך היה רשום בתוכניות לפני שרכשנו את הדירות. בירור קצר העלה שהעיריה הפקיעה את השטח החוצץ לטובת חניה דווקא. כלומר, בינינו לבין הפארק תהיה חניה גדולה, רכבים, פקקים, רעש וכל מה שתעלו בראשכם. זה ממש מחטף".
"לא מדובר באיזה מגרש חניה קטן", אומר תושב שכונה אחר, "מדובר בשטח מאוד גדול, שהיה 'צבוע ירוק' ופתאום הפך ל'אדום'. כלומר משטח שהיה מיועד לפארק ירוק על פי הרישום, עוד שני שליש מהגבול שלנו 'נצבע' באדום שהוא שטח עבור חניה. לא עדכנו אותנו. לא הודיעו לנו. ואנחנו לא מוכנים לעבור על כך לסדר היום. זה פשוט הופך להיות מטרד סביבתי קשה לתושבי השכונה".
מעיריית הוד השרון נמסר בתגובה: "ברחוב אייר מתבצעת עבודת תשתית כדי לשפר את מרקם החיים של מתחם חודשי השנה במהלך תקופת בניית תיכון השקמים. כחלק מהביצוע יש הסדרה זמנית של הקרקע למניעת מטרדי אבק בקיץ ובוץ בחורף. בגמר בניית תיכון השיקמים יבוצע פיתוח סביבתי שיצור טבעת ירוקה בין המתחם הציבורי לבין שכונת חודשי השנה ובין שכונת חודשי השנה לרחוב משאבים".