לא כך ציפו הורים להביא את ילדיהם אתמול (ראשון) לבית הספר. הורים שילדיהם לומדים בבית ספר תמר מעלים טענות קשות נגד עירית הוד השרון על היערכותה בקליטת תלמידי שכבה ו' בבית הספר האנתרופוסופי תמר בהוד השרון.
3 צפייה בגלריה
צילום: פרטי
צילום: פרטי
צילום: פרטי
לדבריהם, עקב מחסור בשלוש כיתות, נדרשים התלמידים ללמוד באולם ספורט, בכיסאות מפלסטיק. עוד טוענים ההורים כי בית הספר לא נוקה במשך חודשיים וכי הורי התלמידים הם אלו שנדרשו לנקותו בעצמם יומים לפני תחילת שנת הלימודים.
אשת התקשורת פאולה רוזנברג שבנותיה לומדות בבית הספר כתבה פוסט המתאר את תחושותיה: "עזבו אותי מפוליטיקות של עיריה ומשרד חינוך ובתי ספר. העובדה שהעיריה מאשרת מצב כזה זה פשוט הזוי. חסרים לנו 3 מבני כיתות בבית הספר. לא סיפקו לנו את הציוד המתאים. הורי בית הספר נאלצו להתגייס ב-48 שעות האחרונות כדי לנקות את בית הספר שלא נוקה למעלה מחודשיים, זאת על מנת שיימצא במצב סביר כדי לקלוט את התלמידים. זו השורה התחתונה.
3 צפייה בגלריה
צילום: מסך
צילום: מסך
צילום: מסך
"ילדים אמורים לשבת שש שעות על כיסאות פלסטיק שאינם מתאימים כלל בגובהם לשולחן המתקפל שהצלחנו למצוא? ללמוד באולם הספורט ולקפל את הכיתה שלהם בסיום כל יום לימודים על מנת לפנות את החלל לטובת חוגי הספורט שמתקיימים שם אחר הצהריים? האם זה היה מתקבל על הדעת בבית ספר ממלכתי שאינו אנתרופוסופי? ושום תירוץ פוליטי לא יתקבל. פשוט בושה".
3 צפייה בגלריה
צילום: פרטי
צילום: פרטי
צילום: פרטי
מעיריית הוד השרון התקבלה תגובה ארוכה לטענות, אותה נביא במלואה: "שנת לימודים חדשה תמיד מאתגרת בודאי בבית ספר שלראשונה אחרי שנים של ציפייה צומח גם לרוחב וגם לגובה. עיריית הוד השרון ביחד עם קהילת בי"ס תמר אפשרה לפתוח מסלול כיתות נוסף ביסודי ובחטיבה. בנוסף, לאחר תהליך לא פשוט מול משרד החינוך וכפי שהבטיח ראש העירייה אמיר כוכבי בישיבת המועצה הראשונה של הקדנציה, צומח בית ספר תמר לתיכון.
"אחד האתגרים המשמעותיים הוא נושא המקום. סוגיה שניתן היה לפתור אותה על ידי הצמחת בית הספר בבית ספר אחר עד שימצא מקום קבע. בשיח משולב ולאור העובדה שבי"ס בית אקשטיין עמד בפני מעבר לבית ברל, נבחרה החלופה של הישארות בשטח בית הספר. מאחר ונסיונות שונים לשכירת מבנים נוספים לא צלחו ובית אקשטיין דחו את יציאתם, נערכת העירייה להצבת מבנים יבילים בצמוד לשטח בית הספר. לצורך כך הוכשרה חניה גדולה בהסכם בזק מול 'הימנותא'
"נציין שוב שהעירייה רואה חשיבות רבה בטיפוח והעצמת מסגרות החינוך המגוונות בעיר. השנה, לראשונה השקיעה העירייה משאבים נרחבים בהקמתו של תיכון אנתרופוסופי, שיפוץ מבנה בית הספר הוותיק, טיפול יסודי בתחום הבטיחות ואף מממנת את שכירת המבנה עבור קהילת בית הספר. בתחום הריהוט הוצע כי העירייה תממן רכישת ריהוט מלא באופן זהה ושוויוני כפי שמתקיים בכלל בתי הספר בעיר, וזה יקרה בקרוב. אנו מאחלים לכולם שנת לימודים מהנה ומוצלחת"