תושב האזור דרש מאשתו לעבור בדיקת פוליגרף משום שחשד שהיא בוגדת בו. האישה נפגעה עד עמקי נשמתה מדרישתו והסבירה לו שמעולם לא בגדה בו וכי לא תסכים לעבור את הבדיקה מפני שהיא משפילה.
אחרי שהגיעו למשבר ביחסיהם והיו על סף גירושים, הגיעו השניים למגשרת עו"ד זהר רון, והיא הצליחה "להוריד את הבעל מהעץ".
1 צפייה בגלריה
צילום אילוסטרציה: Shutterstock
צילום אילוסטרציה: Shutterstock
צילום אילוסטרציה: Shutterstock
הסיפור החל כשנסעה האישה עם חברותיה לסוף שבוע בצימר בצפון הארץ כדי לחגוג מסיבת יום הולדת לאחת מהן. כשחזרה מהאירוע התבונן הבעל בטלפון הנייד שלה ‏ונדהם לגלות תמונות ‏של החברות חוגגות בבריכה ‏ולצדן חבורה של גברים צעירים. גלגלי המוח בראשו החלו לעבוד שעות נוספות, והוא הסיק כי ככל הנראה חגגו הבנות יותר מדי.
כששיתף את אשתו במחשבותיו ‏היא פרצה בצחוק רם ואמרה לו שיש לו דמיון מטורף. "היא הסבירה לו שהבחורים חגגו מסיבת רווקים במתחם הצימרים, וכולם בחבורה שלהם, חוץ מהחתן, נשואים", מספרת עו"ד רון. "האישה גם ציינה שלא היו חגיגות משותפות כמו שהוא חושש".
הזוג, בשנות העשרים לחייהם וללא ילדים משותפים, נקלע למשבר אמון הדדי. עו"ד רון מספרת כי בשלב הזה הציג הבעל לאשתו אולטימטום. עליה ללכת להיבדק בפוליגרף ‏כדי להוכיח שלא בגדה בו בסוף השבוע ‏או שהם יתגרשו.
"היא נפגעה מאוד ואמרה לו כי הוא סתם מאשים אותה וכי ‏הבגידה היא רק בראשו", מוסיפה עו"ד רון. "הבעל השיב לה, 'אם לא בגדת, תעשי בדיקת פוליגרף ותוכיחי', אלא שהיא החליטה שאם אין לו אמון בה, ‏אין סיבה שתהיה איתו בקשר ועליהם לסיים את נישואיהם".
עו"ד רון, כיצד פתרת את התסבוכת?
‏"כשהבנתי שהבעל מתעקש ‏שהאישה תעבור בדיקת פוליגרף להוכחת נאמנותה, ‏הסברתי לו שצריך להיות ‏אמון בין בני הזוג בקשר. גם ציינתי לפניו שאם צריך להוכיח אמון בכל פעם, גם באמצעות בדיקה לא נעימה כמו פוליגרף, נראה שחייהם לא יהיו טובים או רגועים, וזאת רק שאלה של זמן עד הפיצוץ הבא.
"‏כשהבעל המשיך להתעקש על הבדיקה אמרתי ‏שעל שני הצדדים לגשת לבדיקת פוליגרף ‏שתוכיח את נאמנותם זה לזה. כשהבעל שמע את ההצעה ‏הוא הבין כמה טעה ‏וויתר על בקשתו".
יכול להיות שהיה לו מה להסתיר?
"אני באמת לא יודעת. עד כמה שידוע לי, השניים מנסים להתגבר על המשבר ולחיות יחד".