עצוב: רוזי שנדל, תושבת הוד השרון, נפטרה והובאה ביום ראשון השבוע למנוחת עולמים.
2 צפייה בגלריה
צילומים: פרטי, ליאת ערבות, באדיבות "עד 120"
צילומים: פרטי, ליאת ערבות, באדיבות "עד 120"
צילומים: פרטי, ליאת ערבות, באדיבות "עד 120"
שנדל ז"ל, ילידת 1913, שהתה בשנים האחרונות בבית הדיור המוגן "עד 120", שחגגו לה בתחילת השנה אירוע יום הולדת מרשים לרגל הגיעה לגיל 105.
שנדל נולדה לפני פתיחת מלחמת העולם הראשונה באייכנהאוזן שבגרמניה. והגיעה ב-1936 להוד השרון, עם מות בעלה, הנס, בשנת 2003 עברה לבית הדיור "עד 120".
משפחתה של שנדל ברובה נשארה לגור לצידה בהוד השרון והיא כוללת שני בנים, 6 נכדים ו- 12 נינים. לאור המאורע יוצא הדופן שוחחנו עם נכדתה תמי מורן.
בתחילת השנה ראיין כתב "מיינט הוד השרון" את משפחתה של שנדל לרגל יום הולדתה, בו אמרה נכדתה, תמי מורן (50), כי סוד גילה המופלג נעוץ בעשיית חסד עם אחרים: "כנראה שהסוד שלה הוא תמיד לעשות למען אחרים. היא באמת אדם טוב. היא תמיד חושבת על אחרים לפני שהיא חושבת על עצמה. היא עסקה בהתנדבות כל השנים, והמשפחתיות אצלה תמיד הייתה מאוד חשובה. בנוסף, היא אדם מאוד מאוד צנוע, תמיד מסתפקת במה שיש, לא מעניין אותה לצבור רכוש והיא מאוד עקשנית לגבי זה. היא מהדור הסגפני של פעם".
2 צפייה בגלריה
צילום: פרטי
צילום: פרטי
צילום: פרטי
ביום ראשון השבוע, כאמור, הובאה רוזי שנדל ז"ל למנוחות, והפעיל החברתי, עופר סולומון, תושב העיר ספד לה: "רוזי שנדל יקרה היום באתי להיפרד ממך. כמעט בת 106 צלולה בריאה ועצמאית הלוואי עלי להגיע לגיל כזה מופלג. ליוויתי אותך מילדות ובשנים האחרונות תמיד התעניינתי בשלומך, ואפילו הגעתי לבית האבות עד 120 לפני פחות משנה כדי לחגוג איתך 105. אזכור אותך יפה ואצילה כמו שהיית כל חייך. תנוחי על משכבך בשלום, יהי זכרך ברוך".