חברת "דן אנד ברדסטריט ישראל" פרסמה אתמול (שני) את דירוג הרשויות המקומיות האיתנות בישראל.
2 צפייה בגלריה
צילום: עיריית הוד השרון
צילום: עיריית הוד השרון
צילום: עיריית הוד השרון
בקטיגוריית הערים הבינוניות, היכן שממוקמות כל ערי השרון, דורגה ראש העין בראש, ולאחריה הרצליה, הוד השרון, רמת השרון, כפר סבא ורעננה שניצבה במקום התשיעי.
דירוג הרשויות המקומיות של DUN'S100 לשנת 2019 מבוסס על 5 פרמטרים המעידים על חוסנה הפיננסי והעסקי של הרשות המקומית. דירוג הרשויות המקומיות כולל 77 ערים בישראל ומתבסס על נתוני העסקים במשק ממאגרי דן אנד ברדסטריט וכן על הנתונים הפיננסים של הרשויות אשר מפורסמים על ידי משרד הפנים.
הפרמטרים לפיהם נקבע הדירוג הינם: שיעור עודף / גרעון בתקציב הרגיל, שיעור גביית ארנונה, דירוג סוציו אקונומי, מספר עסקים לאלף תושבים ושיעור מענקים לסך תקציב רגיל.
2 צפייה בגלריה
צילום: חברת "דן אנד ברדסטריט ישראל"
צילום: חברת "דן אנד ברדסטריט ישראל"
צילום: חברת "דן אנד ברדסטריט ישראל"
אפרת שגב, סמנכ"ל הפיתוח העסקי בדן אנד ברדסטריט ישראל, ציינה כי "דירוג הרשויות המקומיות של דן אנד ברדסטריט, המעיד על חוסנה הפיננסי של העיר ואפשרויות התעסוקה לתושבים בסביבתה, ממשיך להוות שיקוף לפערים הקיימים בחברה הישראלית. בעוד שהערים המשגשגות הן אלו הנהנות מקרבה למרכז ואיתה גם נגישות גבוהה לתשתיות, השכלה, ותעסוקה, ערי הפריפריה מציגות נתונים נמוכים משמעותית, אשר משפיעים על יציבות העסקים בהן, הפיתוח העירוני ורמת החיים של התושבים".