סמ״ר קורן דוידוב, פרמדיק בסיירת גבעתי, בן 21, מתגורר בהוד השרון.
קורן התגייס במרץ 2017 לחטיבת גבעתי, אך לפני כן עבר קורס פרמדיקים קדם צבאי. הוא תמיד רצה להיות פרמדיק, ועל כך מספר: ״התנדבתי במד״א במשך שלוש שנים ומאוד התחברתי לתחום, היה לי ברור שתפקיד הפרמדיק הצבאי משלב בצורה הטובה ביותר בין רפואה והצלת חיים, ללוחמה ומבצעיות שיא. רציתי להגיע למקום הכי מבצעי שיש וסיירת גבעתי עונה על הציפייה ואף יותר, אני מאוד שמח שהגעתי לכאן".
2 צפייה בגלריה
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
במהלך שירותו הצבאי עד כה השתתף קורן בפעילויות מבצעיות רבות במסגרת פעולות סיירת חטיבת גבעתי בהם ביצע את תפקידו כפרמדיק בצורה הטובה ביותר, ״כל הפעילויות הללו רק מוכיחות לי את חשיבות התפקיד ואת הכוח הגדול שיש לי בידיים להציל חיים של אחרים״. קורן מספר שהדבר האהוב עליו בתפקידו זו תחושת הביטחון שאנשים מרגישים לידו: ״בכל פעילות מבצעית, אני שמח לדעת שהצוות שלי סומך עליי ומרגיש בטוח ורגוע יותר כשאני בסביבה, אני חלק משמעותי מהכוח וזה תחושה טובה״.
2 צפייה בגלריה
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
על פעילותו הראוייה לשבח קיבל את אות מצטיין אלוף הפיקוד לקראת השנה העברית החדשה. על קבלת ההצטיינות הוא מספר: ״ההורים שלי תומכים בי וגאים לאור התפקיד והתהליך שעברתי. אני שמח שהמפקדים מבחינים ומעריכים את העשייה שלי, רואים שאני משתדל לתרום ולהשקיע בתפקיד כנדרש ואף יותר. זו גאווה גדולה עבורי להיות מצטיין האלוף. כשהתקשרו לבשר לי על זה לא האמנתי למה שאני שומע... התרגשתי מאוד״.