השבוע, הגיע סוף סוף היום לו חיכו בציפייה רבה כל פעילי סניף הוד השרון של תנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו', תנועת הנוער המשלבת צעירים עם ובלי צרכים מיוחדים בפעילות חברתית משותפת. הפעולה התחילה במעגל מוראלים (שירי עידוד תנועתיים) עוצמתי במיוחד.
1 צפייה בגלריה
צילום: מאי אופיר
צילום: מאי אופיר
צילום: מאי אופיר
עידו קידר, 16, מדריך ומשלב קבוצה, מספר בהתרגשות: "הלב שלי התמלא שוב באושר כאשר פגשתי את החניכים אחרי חופשת קיץ ארוכה. התגעגעתי אליהם כל כך, לצחוק ולהנות איתם. עכשיו כשאני המדריך של הקבוצה, ההתרגשות כפולה. לקבל חיבוק מחניך או לשמוע אותו מוציא מילה, מספר חוויה או אפילו לראות אותו מחייך, ממלא אותי גאווה גדולה ובתחושה שהגעתי למקום הנכון ביותר עבורי, ממש כמו שאומר משפט החזון של התנועה, אני מרגיש שיחד עם חבריי, אנחנו יוצרים מקום ומשמעות לכל אדם"
רוי העליון, 15, חונך חדש בסניף מוסיף: "היו בי לא מעט חששות ופחדים בהתחלה ולא ידעתי איך אצילח להסתדר, אבל בסוף הפעולה הרגשתי שהצלחתי להגיע לתוצרים יפים מאוד לפעם הראשונה שלי כחונך בסניף ומשם יצאתי עם תחושת סיפוק ענקית שאני יכול להשפיע ולעשות טוב לחניך שלי ובעצם באותה מידה בדיוק בה אני נותן, אני גם מקבל בחזרה. כולנו שווים, כולנו יחד משתלבים בפעילות משותפת- נותנים ומקבלים בחזרה".
סניף הוד השרון פועל בימי שלישי, בין 17:30-19:00, בבית הספר ממלכתי א'