בחודש הבא אמור להפתח, כך לדברי משרד התחבורה, קו הרכבת הישיר מהוד השרון לתל אביב (ללא צורך במסלול העוקף דרך ראש העין, פתח תקוה ובני ברק). בינתיים נחשף כי רכבת ישראל מתעדת כי קו זה לא יהיה בדיוק "ישיר" ונוסעי הרכבת מהעיר והאזור ייצרכו להחליף רכבות בהרצליה.
רכבת ישראל. צילום: אלעד גרשגורןרכבת ישראל. צילום: אלעד גרשגורן
רכבת ישראל. צילום: אלעד גרשגורן
(רכבת ישראל. צילום: אלעד גרשגורן)
כזכור, בזכות פנייה נחרצת של ראש העיר רעננה חיים ברוידא, ראש העיר כפר סבא רפי סער וראש העיר הוד השרון אמיר כוכבי למשרד התחבורה, רכבת השרון לתל אביב אמורה לפעול כבר בחודש הבא, אך בינתיים הסתבר כי בכוונת רכבת ישראל להפעיל את הקו הישיר כך שבהרצליה אמורים יהיו נוסעי הרכבת להחליף לרכבת אחרת ישירה לתל אביב.
שר התחבורה, אליו הגיעו פניות רבות גם מראשי הערים באיזור, טרם קבע מהי החלטתו בעניין, ובתחילת השבוע הוגשה לו עצומה בה חתומים כעשרת אלפים איש מתושבי הוד השרון, רעננה וכפר סבא שקוראים לו למנוע את החלפת הרכבות.
העצומה נפתחה ביוזמת תושב רעננה, רום גולן שהינו יועץ פרלמנטרי של ח"כ יעל גרמן.