עשרות בני נוער ותושבים תועדו מתקוטטים במהלך ערב יום הכיפורים בהוד השרון. בתיעוד מהאירוע שפורסם ברשתות החברתיות ניתן לראות התגודדות של עשרות אנשים סביב כיכר בעיר. מספר צעירים עוכבו לחקירה.
1 צפייה בגלריה
קטטה המונית בהוד השרון
קטטה המונית בהוד השרון
קטטה המונית בהוד השרון
(צילום: באדיבות תיעודים ויראליים בטלגרם)
קראו גם >>>>
על פי החשד, שטרם אומת, אחד מהשכנים שההתגודדות בערב יום כיפורים הפריעה את מנוחתו בשל הרעש הרב ירד עם אקדח והחל להתעמת עם הנוכחים. ובמקום התפתחה קטטה. מספר צעירים עוכבו לחקירה על ידי המשטרה.
ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי הגיב לאירועי האלימות שהיו במהלך יום הכיפורים בהם היו מעורבים בני נוער: "בשל מספר אירועי אלימות במהלך החג מספר צעירים עוכבו לחקירה. חלקם חשוד גם באירוע אלימות טרם החג. כואב לראות את המראות ולדעת שגם בקרבנו יש אלימות חסרת תכלית, אבל במקביל למאמץ לגדוע את האלימות באיבה, לא ניתן לאירועים של פורעי חוק נקודתיים להכתים קהילה שלמה.
"אגף החינוך יוביל באמצעות הצוותים שיח בנוגע לאלימות, המנעות ממנה והאחריות לדיווח בחטיבות העליונות בקרב אוכלוסיית התלמידות והתלמידים בשכבת הגיל שנחשפה לאירוע.אגף הביטחון ימשיך לסייע למשטרה עד למיצוי החקירה והטיפול בעבריינים. טיפול קהילתי משלים ינתן על ידי אגפי העירייה הנוספים.
אנחנו כעיר נמשיך להגביר את האור ולחזק את הקהילות השונות, כדי להראות לכל מי שבוחר בדרך האלימה, שלא זאת דרכנו. לכל מי שיש מידע נוסף על האירועים, ניתן לפנות אלי בהודעה ואשמור על אנונימיות הפונים".