רק לאחרונה היה נדמה שמדינה שלמה מזועזעת מהאונס באילת אבל מסתבר שעבור בני נוער מסוימים, מדובר דווקא במקור השראה. וזה מזעזע כמו שזה נשמע.
1 צפייה בגלריה
"היא הגיעה הביתה מבועתת ופרצה בבכי"
"היא הגיעה הביתה מבועתת ופרצה בבכי"
"היא הגיעה הביתה מבועתת ופרצה בבכי"
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם >>
נערה בת 15 ביקרה אתמול עם כלבתה בגינת הכלבים בעתידים שבהוד השרון, בדרכה החוצה כאשר חלפה על פני קבוצה של נערים, סימן אחד מהם לכיוונה ואמר לחבריו "היינו צריכים להביא עוד 20 חבר'ה, ולאנוס אותה, כמו באילת". הצעירה הסתובבה וברחה חזרה, מבועתת לביתה. אביה חזר למקום בניסיון לאתר את הנערים, ללא הצלחה.
אמה של הנערה סיפרה למיינט הוד השרון כי בתה "הגיעה הביתה, סיפרה על המקרה ופרצה בבכי מטורף". "אני לא ישנתי במהלך הלילה שעבר, עברו לי הדברים הכי גרועים בראש. אני מכירה את המקום שהוא יחסית סגור וחשבתי על כל התרחישים האפשריים ואיך הם היו מסוגלים לקחת אותה לתוך גינת הכלבים", היא אומרת.
"הייתי בתזזית נוראית, רציתי לצאת לרחובות ולחפש אותם. אבל קול ההיגיון אומר 'מה אני אעשה, אגש אליהם ואשאל אותם אם מדובר בהם'? היא לא ראתה פרצופים, ואני מאוד מבינה אותה. כשאני עוברת ליד חבורות כאלה אני משפילה מבט. אין קשר עין. אז גם היא הלכה עם עיניים מושפלות וברגע שזה קרה היא הסתובבה וברחה, לכן לא תדע אפילו לזהות אותם ולכן אי אפשר אפילו להתקשר למשטרה. זה חוסר אונים".
בכל זאת, פרסמה האם פוסט באחד הפורומים העירוניים, בו תיארה את המקרה והפצירה בהורים "שמרו על הילדים שלכם".
עירית הוד השרון לא נותרה אדישה וגורמים רבים התקשרו לאם כדי להביע אמפתיה ולהבטיח שיינקטו צעדים במטרה להגביר את הביטחון בעיר: "התקשר אליי סגן ראש העיר וביקש את המיקום המדויק, התקשרו ממחלקת החינוך ומחלקת הביטחון, ובערב התקשר אליי אמיר כוכבי ראש העיר. אחר כך הבנתי שהמשמר האזרחי הגביר את הסיורים במקום ושיש כוונה של העיריה לרשת את הפארק במצלמות. הרגשתי ממש טוב עם התגובות".