בפוסט שהעלתה תושבת העיר ב"פורום אביב - קהילת הוד השרון" דיווחה תושבת העיר על מספר כלבים השייכים לתושב העיר שמסתובבים חופשי ומטילים אימה על תושבי מגדיאל. כלבה של התושבת, אף ננשכה על ידי אחד מהם.
לדברי התושבת, לאחר שפנתה למוקד העירוני ודיווחה על המקרה והכלבים המשוטטים, הבטיחו לה כי העניין יטופל.
1 צפייה בגלריה
כלבים תוקפניים במגדיאל
כלבים תוקפניים במגדיאל
כלבים תוקפניים במגדיאל
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
בפוסט של התושבת נכתב: "יש אדם שמשחרר את הכלבים הגדולים והתוקפניים שלו לשוטט חופשי באין מפריע. אלה כלבים עם קולר ונראים מטופלים ולא מוזנחים. אבל הם תוקפניים כלפי כל כלב שעובר, מאגפים אותו משני הכיוונים ונושכים. הכלבה שלי ננשכה ברגל לפני שעות ספורות. הם יוצאים מפרצה בגדר שצמודה לסמטה מאחורי רחוב פדויים וליד בית הספר, ומשליטים טרור כבר כמה ימים".
זו אינה הפעם הראשונה שבה תושבי העיר מתלוננים על כלבים משוחררים, רק לפני כשלושה חודשים פורסם על תלונות רבות אודות בעלי כלבים המסתובבים בפארקים ובגינות הציבוריות ברחבי העיר עם כלביהם ללא רצועה. "זו תופעה נרחבת מאוד", אמר בזמנו תושב העיר שלו שני ילדים, "אני כבר הפסקתי ללכת עם הילדים לפארקים כי הם מגיבים בצורה לא רציונלית לכלבים שרצים לעברם. לא מדובר בכלב אחד או שניים, אלא הרבה יותר".
כאמור, התושבת דיווחה במוקד העירוני על הכלבים המשוחררים ונמסר לה כי העניין בטיפול. יש לציין, כי משרד החקלאות, ביוזמה משותפת עם משרד המשפטים, ו-ועדת החוקה בכנסת, איחדו את גובה הקנסות המנהליים בכל הארץ והקנס על שיטוט כלב לללא רצועה, אף אם בעליו עימו, הינו בסכום התחלתי של 500 שקלים (כל רשות יכולה להגדיל את הקנס, אך לא להפחיתו מסכום זה).