במסגרת פרויקט העסקים של רשת mynet ו-google ישראל, נפגשנו עם בעלי עסקים שכבר הקימו ברשת דף עסקי בחינם. רצינו לשמוע מהם על האתגרים שעמדו בפניהם ועל התוצאות של חשיפת העסק לשיווק הדיגיטלי.
להרשמה לסדנה הקרובה אליכם - קליק כאן
יורם כהן, הקים את חברת תדרים בשנת 2005 בפתח תקווה על מנת לתת שירותים איכותיים בתחום האודיולוגי ולעזור ולשקם כל סוג של ליקוי שמיעה, עבור כל לקוח.
"שאיפותינו הינן לשפר את השירות המקצועי על ידי מתן מבחר גדול של פתרונות טכנולוגיים ממספר חברות המובילות בתחום, על ידי העסקת אנשי מקצוע מנוסים בעלי יכולת תקשורת בינאישית גבוהה, אשר יבינו את הצרכים המיוחדים של כל לקוח ויספקו לו את הפתרון המתאים לשביעות רצונו המלאה.
"מכון השמיעה תדרים שם דגש על סיפוק הצרכים האינדיבידואליים של כל לקוח לפי ירידת השמיעה שלו, סביבות השמיעה בהם הוא חי ולפי היכולת הכספית שלו. אנו מציבים את שביעות רצון הלקוח כערך עליון וכבסיס לצמיחתנו".
2 צפייה בגלריה
צילום: 'תדרים'
צילום: 'תדרים'
צילום: 'תדרים'
"אני סובל מבעיית טינטון (תופעת רעשים באוזניים עקב חשיפה לרעש) מזה שנים. בזמנו לא היה מענה הולם לבעיה מסוג זה, התחום הזה תמיד עניין אותי ובנוסף למדתי תואר בהנדסה שנתן לי זיקה לתחום הטכני של מכשירי שמיעה. נכון להיום פיתחנו מספר פתרונות מגוונים ומותאמים אישית להתמודדות ולפתרון הבעיה.
"החזון של חברת תדרים הוא שכל לקוי שמיעה יקבל את המענה הנכון וישתמש במכשיר השמיעה שיותאם לו לפי תהליך התאמה אישי ומקצועי, בכך ייהנה מתוצאות שמיעה איכותיות ומשביעות רצון וכמובן יחזור לתפקוד יומיומי נורמלי בעזרת מכשירי השמיעה לסוגיהם".
מה מוצר הדגל של העסק?
"מוצר הדגל שלנו הינו מכשיר שמיעה בעל טכנולוגיה מובילה בשוק העולמי, דוגמת המוצר OPN1 של חברת OTICON שהושק לאחרונה בתדרים".
מה עושה לך את היום בעסק?
"שביעות רצון הלקוחות. לראות יום יום לקוחות שיוצאים מהעסק עם שינוי מהותי בתפקוד השמיעתי והקוגניטיבי אצלם, כאשר זה משליך על כל מישורי החיים שלהם. בנוסף לראות לקוחות חדשים שמצטרפים למועדון הלקוחות שלנו בהמלצה של לקוחות קיימים ומרוצים".
מה יכול להרוס לך את היום בעסק?
"לראות לקוח שמוותר על תהליך השיקום השמיעתי עקב בושה או חוסר מוטיבציה לטפל בשמיעה שלו שהיא כה חשובה לתפקוד בחי היומיום שלנו".
איפה היית רוצה לראות את העסק שלך תוך שנה מהיום?
"מכון שמיעה עיקרי באזור המרכז והשרון שנותן מענה לכל סוגי הבעיות ומספק פתרונות מכל קשת ומבחר המוצרים הקיימים בשוק, ולראות לקוחות שמצטרפים לסדנת ההסתגלות השמיעתית היחודית שתדרים מפעילה".
2 צפייה בגלריה
צילום: 'תדרים'
צילום: 'תדרים'
צילום: 'תדרים'
"תדרים הוא המכון היחיד בארץ שנותן מענה ללקוחות עם שמונה מותגים גדולים וראשיים - גיוון ענק ומשמעותי עבור הלקוח. תדרים מספק בנוסף לזה מוצרי עזר וציוד היקפי, סדנת הסתגלות, בדיקות שמיעה, יעוץ מקצועי ופתרונות יצרתיים והכל תחת קורת גג אחת".
מה רמת החשיפה שלכם ברשת?
"רמת החשיפה שלנו ברשת כיום היא בינונית, הייתי רוצה לקדם בתקציב שלי את האתר לעמודים הראשונים בגוגל.
"בפייסבוק - יש דף ל'תדרים המרכז לשמיעה' - שם אנו מעלים פוסטים ומעדכנים על הפעילות אך אין כניסה של לקוחות חדשים דרך פייסבוק.
"ההתלבטויות והחששות שקיימות בשיווק דיגיטלי הם שהפרסום בדיגיטל נורא יקר וקשה להתחרות מול הרשתות הגדולות שפרוסות ארצית.
"מאוד הייתי רוצה להתקדם בעולם הדיגיטל ולקדם את העסק, חוג הלקוחות שלי, לקוחות מבוגרים שעדיין לא כולם משתמשים בעולם הדיגיטל למרות שהנתון הזה כל הזמן עולה".