לראשונה מזה שנים: וועדת המשנה לתכנון ובנייה אישרה הקמת מבנה משרדים באזור תעשיה גיל עמל
1 צפייה בגלריה
צילום הדמיה: עיריית הוד השרון
צילום הדמיה: עיריית הוד השרון
צילום הדמיה: עיריית הוד השרון
אפילו זקני גיל עמל לא זוכרים מתי בפעם האחרונה אושר בניין באזור התעשייה של גיל עמל! עם כניסתו לתפקיד הבהיר ראש העירייה אמיר כוכבי כי המשוואה שלו ליצירת עיר טובה יותר אך עם נטל מיסים נמוך יותר על התושבים היא הגדלת ההכנסות מתעסוקה. בשני צווי הארנונה האחרונים הייתה עיריית הוד השרון חריגה בכך שהפחיתה את הארנונה על התושבים והנה מגיע השלב השני במשוואה: וועדת המשנה לתכנון ובנייה אישרה את הקמתו של מבנה משרדים בשכונת גיל עמל.
המבנה שיוקם ברחוב הבנאי 10 יהיה בן 8 קומות משרדים ושלוש קומות חנייה ויכלול סך הכל 10,000 מ"ר של משרדים, מסחר, שטחי שירות וחניות.
ראש העירייה אמיר כוכבי אמר "בכל התוכניות שלנו, ברור לנו שאזור התעשייה בגיל עמל חייב לעבור מתיחת פנים רצינית כדי להתאים את עצמו לעידן החדש. אישור הבניין הוא התחלה שאת ההמשך שלה נראה בקרוב בגיל עמל ובאזורי תעסוקה אחרים אבל את ההשפעה נרגיש בכל העיר"
כאמור, האישור להקמת המבנה ניתן כחלק מהמדיניות שמובלת על ידי ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי לקדם הקמת של אזורי תעסוקה ושל מבני משרדים.
מטרת המדיניות הינה לייצר יותר פתרונות תעסוקה נגישים לתושבי הוד השרון ובמקביל להביא להגדלת הכנסות העירייה ודבר שיאפשר להקל בנטל מיסי הארנונה המוטלים על התושבים.
כחלק מהפעילויות ליישום מדיניות זו, שכרה העירייה את שירותיו של יועץ חיצוני (נדב לוריא) המתמחה בפיתוח אזורי תעשייה ונמצאת בהליכים מתקדמים להקמת מנהלת אזורי התעסוקה.