בעונה שעברה הוד השרון הייתה המרעננת הרשמית של הליגה הלאומית. הקבוצה החייתה קריירות שכבר הוספדו והצליחה לפגוע בינגו מבחינת הזרים תוך שהיא מציגה משחק התקפה משובח וקטלני.
3 צפייה בגלריה
צילום: ראובן שוורץ
צילום: ראובן שוורץ
צילום: ראובן שוורץ
אם למישהו היה תהיות לגבי איזה סוג של קבוצה אנו נראה השנה, הגיעה ההחתמה של שון דניאל (28, 1.97 מ') והבהירה שגם העונה אנחנו נראה בערך את אותו הדבר. דניאל, אחד מהשחקנים הישראלים המפורסמים יותר ובנו של אגדת הכדורסל מוטי דניאל, סומן מגיל צעיר להיות אחד מכוכביה העתידיים של נבחרת ישראל אלא שאז שורה של מקרים (ביניהם השעיה עקב שימוש בריטאלין) לקחו את הקריירה שלו כמה צעדים אחורה.
3 צפייה בגלריה
צילום: אורן אהרוני
צילום: אורן אהרוני
צילום: אורן אהרוני
לראיה, את העונה שעברה הוא התחיל בעירוני ר"ג הכושלת לפני שעזב זמנית את המקצוע לטובת אימון ילדים בארצות הברית. מצד שני, אם למדנו משהו ממקרה כרמל בוכמן, הרי שדניאל הגיע למקום הנכון. כישרון יש לו, בכמויות.
מבחינת הוד השרון הרי שהקבוצה שוב תאלץ להפגין יכולות ניהוליות ואסטרטגיות גבוהות בהתחשב בתקציב הצנוע שלה. בעונה שעברה זה נגמר בהצלחה מסחררת, גם העונה זה נראה טוב בינתיים.
3 צפייה בגלריה
עמי עוואד, מכבי הוד השרון
עמי עוואד, מכבי הוד השרון
עמי עוואד, מכבי הוד השרון
אורי אשכנזי, יו"ר מכבי הוד השרון, מדובר בהחתמה מרשימה, מצד שני הוא גם סימן שאלה
"קודם כל, הוא בא ממשפחה של ספורטאים, גם אבא וגם סבא שלו הגיעו לרמות הגבוהות ביותר. לדעתי, הוא עשה בחירה לא טובה בשנים האחרונות. הוא היה צריך להוביל קבוצה, ולא להגרר לקבוצה עם יומרות כמו עירוני ר"ג שהיו בה הרבה שחקנים טובים. בקבוצה כזו אי אפשר להפגין את היכולת הכי גבוהה שלך. אם אתה בא לקבוצה יותר מאוזנת כמו הוד השרון, אתה תוכל להפגין את היכולת האמיתית שלך."
לגבי זרים, יש כיוון?
"אנחנו בוחנים ורואים כל מיני משחקים. אין כרגע עדיין שום דבר. מבחינת החתמת זרים זה יהיה רק עוד שבועיים אלא אם יגיעו אלינו מציאות".
הפכתם למועדון שמשביח שחקנים. בוכמן לדוגמא
"זה נכון. בוכמן מחפש קבוצה בליגת העל, לדעתי הוא עושה טעות, עדיף שישאר כשחקן מוביל בליגה הלאומית. הוא ישב על הספסל בליגת העל ועכשיו הוא חוזר אחורה, וחבל".
ומבחינת סטורם וורן, יש הרגשה של פספוס?
"לא. היו לה הצעות ממכבי חיפה והפועל תל אביב. הוא קיבל הצעה מדהימה מהפועל באר שבע, צריך לכבד אותו ואני חושב שהוא עשה בשכל. עדיף להיות זר מוביל בליגה הלאומית מאשר מספר ארבע-חמש בליגת העל".