נבחרת הוד השרון בכדורשת הצליחה לסיים במקום ה-4 הכללי במסגרת טורניר המכביה ה-20. שלביו המוקדמים של הטורניר, הראשון מסוגו במכביה, נערכו בכפר סבא ואילו שלבי הגמר נערכו בווינגייט.
2 צפייה בגלריה
צילום: אסף פרידמן
צילום: אסף פרידמן
צילום: אסף פרידמן
ההוד השרוניות, שאומנו על ידי יוני אלמוג, יו"ר מועדון הכדורעף העירוני, פתחו את הטורניר עם ניצחון על תל מונד ודרום השרון בשלב המוקדם, לאחר מכן ניצחו את פתח תקווה ורעננה בשלב השני, ופתחו את היום שלישי עם ניצחון ברבע הגמר מול מכבים/רעות. בשלב חצי הגמר פגשה הוד השרון את כפר סבא הפייבוריטית לניצחון בטורניר כולו (סיימה בסוף כסגנית), והפסידה לה 0-2. לאחר מכן במשחק על הארד הפסידה הוד השרון לדרום השרון 1-0. ההפסד לדרום השרון הגביר את תחושת הפספוס מעצם העבודה שהוד השרון ניצחה 1-2 את נבחרת דרום השרון בשלב המוקדם.
2 צפייה בגלריה
צילום: אריאל ימיני
צילום: אריאל ימיני
צילום: אריאל ימיני
יוני אלמוג, מאמן הנבחרת, הפתעתם את כולם.
"כן, הגענו למקום גבוה, זה היה בלתי צפוי".
ובכל זאת הפסדתם את הארד לדרום השרון, שכבר ניצחתם בשלב המוקדם.
"ניצחנו אותם בשלב המוקדם אבל זה היה במשחקים ארוכים, במשחק על הארד זה היה מערכה אחת בלבד והבנות כבר היו מחוסלות ומותשות, זה היה אחרי יום קשה וארוך".
ואיך הייתה החוויה?
"הייתה חוויה מדהימה, הבנות נתנו את המקסימום. לא חשבנו ואף אחד לא מיקם אותנו קרוב ל-8 הראשונות. אנחנו היינו צפויים לסיים באמצע ה-48, ופתאום משום מקום אנחנו הצלחנו. אני חושב שאנחנו בין הקבוצות היחידות בלי שחקניות מליגת העל. אספנו את הבנות, הן נתנו את הנשמה והתוצאות הגיעו".
טוב, זו ההפתעה השניה שלך כבר השנה אחרי גמר הכדורעף.
"(צוחק), כן. לא הסתכלתי על זה ככה".
ואיך היה הטורניר עצמו?
"כל הטורניר הזה היה אחד מהדברים היותר מרשימים בשנים האחרונות שלנו מבחינת ספורט. זה היה מטורף מה שהיה שם. כמות הבנות, כמות הצופים זה משהו שכולם צריכים להתעניין בו. הארגון... פשוט מדהים".