קבוצת הילדים של הפועל הוד השרון (שנתון 2004) שנסעה בשבוע שעבר לברצלונה על מנת להשתתף בטורניר ה-Trophy Mediterraneo היוקרתי, שבה הביתה לאחר טורניר נהדר. ההוד השרונים ניצחו את כל משחקיהם בשלב המוקדם והפסידו בכל הטורניר רק פעם אחת (בפנדלים).
2 צפייה בגלריה
צילום: באדיבות הפועל הוד השרון
צילום: באדיבות הפועל הוד השרון
צילום: באדיבות הפועל הוד השרון
בשלב המוקדם פגשו ההוד השרונים את בני אילת, קבוצה איטלקית מהעיר פאנו וקבוצה מהעיר מוסטה ממלטה. כל שלושת המשחקים הסתיימו בניצחונות הוד השרונים. את בני אילת ניצחה הקבוצה 0-3, גם את האיטלקים ניצחנו בתוצאה דומה 0-3 ואילו מול המלטזים הסתפקה הקבוצה ב-1-3. בחצי הגמר פגשו הילדים קבוצה ספרדית וסיימו איתה בתיקו 1:1 עם זאת, לאחר פנדלים הייתה זו ידם של הספרדים על העליונה והם המשיכו לגמר. במשחק על המקום השלישי פגשה הקבוצה את מכבי שוהם בדרבי ישראלי, ניצחה אותה בפנדלים וזכתה במקום ה-3.
2 צפייה בגלריה
צילום: באדיבות הפועל הוד השרון
צילום: באדיבות הפועל הוד השרון
צילום: באדיבות הפועל הוד השרון
מעבר לפעילויותיה הספורטיביות נהנו הילדים בבילוי במגוון אטרקציות בסביבתה של ברצלונה וגיבוש חברתי.
כזכור, חברי הנבחרת הם: רועי אלגריסי, אלמוג ארד, אריאל ארז, רועי בונק, אוהד בלחסן, גיא גולני, נועם גנות, רוי גרבש, יובל דהן, תומר דהן, אלון דמול, עידו זילברשלג, יואב כרם, דור לפיד, אריאל מלכה, אופק נגר, אורי נח, רועי סטולרו, רועי עתמי, אדר פריויה, גיא רייף ועומר שרביט.
אסי דומב, מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער בהפועל הוד השרון ומראשי המשלחת, אמר לאחר הטורניר: "זה טורניר שאנחנו נוסעים אליו בגילאי בר מצווה כל שנה. זה טורניר שהוא גם כדורגל וגם חוויה וגם טיול בשבילם. עם הרבה פעילויות. חוץ מזה אנחנו באים לטורניר כדורגל שבו יש 12 קבוצות. הטורניר מורכב מקבוצות מישראל, מאיטליה ומספרד. הטורניר היה מוצלח, הפסדנו בחצי הגמר בפנדלים, בשנה שעברה זכינו בטורניר. מדובר במשחקים של יום אחרי יום ככה שהילדים עוברים חוויה, הם לומדים מה זה לשחק בטורניר, איך זה לשחק מול קבוצות בחו"ל."