ביום ראשון השבוע התקיים מפגש הוקרה חגיגי בלשכת ראש העיר, חי אדיב עם ספורטאי הוד השרון אשר לקחו לאחרונה חלק באולימפיאדת הילדים העולמית. במסגרת המפגש הודה ראש העיר לצוות רשות הספורט העירונית, למאמנים ולספורטאים הצעירים שחזרו מליטא והגיעו להישגים מרשימים ומכובדים.
1 צפייה בגלריה
צילום: עירית הוד השרון
צילום: עירית הוד השרון
צילום: עירית הוד השרון
כזכור, באולימפיאדת הילדים העולמית השתתפו השנה כ- 34 מדינות מרחבי העולם. תחרויות האולימפיאדה מיועדות לגילאי 12-15 ולקחו בהן חלק כ- 3,500 ספורטאים וספורטאיות בענפי הספורט השונים. העיר הוד השרון הוזמנה על ידי מנהל המחוז להשתתף באירוע אולימפיאדת הילדים העולמית "INTERNATIONAL CHILDREN'S GAMES", כאשר האירוע התקיים השנה בעיר קאונס שליטא , אשר נבחרה לארח את התחרויות לשנת 2017.
האירוע הססגוני והמושקע הורכב ממגוון תחרויות ספורט בענפים שונים כאשר משלחת הוד השרון מנתה כ- 20 ספורטאים. בראש המשלחת עמד מנהל רשות הספורט יצחק בן-דור, יחד עם מנהל מינהל הספורט, אבי בנבנישתי.
במסגרת התחרויות נבחרת הג'ודו של העיר זכתה במדליית זהב ו-3 מדליות ארד: דניאל דנילוב עם מדליית זהב עד 66 ק"ג, טל אלחזרוב עם מדליית ארד עד 50 ק"ג, נעם פסח עם מדליית ארד עד 52 ק"ג ונעם גרינברג עם מדליית ארד עד 70 ק"ג, כולם מתאמני מועדון הג'ודו העירוני בהנהלתו של מעיין אלחייני.
בנוסף לנבחרת הג'ודו יצאו לאולימפיאדה גם נבחרת מכובדת מענף הכדורסל וייצגו את הוד השרון בכבוד ובמקצועיות גבוהה ומשלחת ספורטאי העיר הצעירים סיימה את הטורניר כאשר הם מדורגים במקום החמישי מבין עשרות המדינות המשתתפות.