את העונה שעברה פתחה הפועל הוד השרון עם הצלחה בכל החזיתות, אלא שאז מכת פציעות ובעיות תקציביות הפילה את הקבוצה, כשהשיא היה עזיבתו של המאמן דודו חלף. העונה חוזר חלף לעמדה אותה נטש בעונה שעברה, הפעם הוא מקווה שהדברים ילכו קצת יותר חלק, ולבטח בצורה יותר שלווה.
דודו חלף, מאמן הקבוצה, מה נראה מהקבוצה העונה?
"קודם כל, זו קבוצה חדשה. יותר מחצי מהשחקנים השתנו. אחת הסיבות לכך שזה קרה זה קשיי תקציב. רצינו להתאים את עצמנו לתקציב הדל שיש לנו. אנחנו לא רוצים לצאת מהמסגרת. אני מאמין שנראה קבוצה לוחמת. קבוצה שמשחקת כדורגל יפה".
אתה מדבר על תקציב, בשנה שעברה הייתה קבוצה טובה והבעיות האלה הפריעו לה.
"כן כי קרו כל מיני דברים. זה לא היה קשור לקטע מקצועי. אלו דברים שהתפתחו עם בעיות כספים, בעיות פציעות, לא בגלל זה שהקבוצה הייתה פחות טובה. זה התחיל כי היו הרבה פציעות. היה עומס גדול על השחקנים בגלל הגביע, וזה משהו שמאוד מאוד השפיע".
המטרה היא להשאר בליגה?
"מה זה להשאר? לעלות אנחנו לא יכולים, לא בגלל שאנחנו לא רוצים אלא מסיבה שאין לנו את האפשרות, אין לנו את האיצטדיון שיכול לכבד קבוצה בליגה הלאומית. התקציב שלנו דל מאוד, אנשים שתורמים קצת לצד העירייה שהיא התקציב העיקרי שלנו".
מי בקבוצה כרגע?
"כרגע השארנו את שחקני הבית, חן שאבי, אדיר בהונקר, איתי חלף, אמיר חלף ועילאי סולומון. מהנוער עלו 3-4 שחקנים, ובנוסף נשארו עידן סרור, ריף פרץ ועמית שלמה. צירפנו לסגל את שבתאי טסל שהוא בלם מאילת. צירפנו את זיו עילם שהוא בלם ממכבי יפו. צירפנו את אוריאן יעקב, חלוץ ששיחק אצלנו בעבר, ואת יאיר כהן צדק צירפנו ממכבי יפו, שהספיק לשחק בליגת העל עד לפני כמה שנים".
1 צפייה בגלריה
גם הוא בין המצטרפים. יאיר כהן צדק (מימין) | צילום: אורן אהרוני
גם הוא בין המצטרפים. יאיר כהן צדק (מימין) | צילום: אורן אהרוני
גם הוא בין המצטרפים. יאיר כהן צדק (מימין) | צילום: אורן אהרוני
מתי מתחילים המשחקים?
"ב-1 לספטמבר אנחנו מתחילים את משחקי הגביע במשחק דרבי מול בית"ר כפר סבא. הליגה מתחילה ב-8 בספטמבר במשחק בכפר קאסם. אחת הבעיות שלנו כרגע שאנחנו מתמודדים עם הרבה פציעות ועומס בשל ההכנה שעשינו, כרגע אני מנסה להוריד קצת מהעומס ולטפל בשחקנים. בהכנה עבדנו עם מאמן הכושר מבית"ר ירושלים שלומי דררו. עבדנו על סיבולת, חיזוקים, תיאום בין השחקנים וקיימנו משחקי אימון מול קבוצת אחרות. בגדול, אני מאמין שתהיה קבוצה אטרקטיבית ושמחה כמו שהייתה לנו בסיבוב הראשון של העונה שעברה, קבוצה שיש לתושבי העיר המון במה להתגאות בה"