1 צפייה בגלריה
כאילו מעולם לא עזב. במדי הוד השרון | צילום: עמי עוואד, מכבי הוד השרון
כאילו מעולם לא עזב. במדי הוד השרון | צילום: עמי עוואד, מכבי הוד השרון
כאילו מעולם לא עזב. במדי הוד השרון | צילום: עמי עוואד, מכבי הוד השרון
אלא שמה שקרה מאז היה כמעט נבואה ברורה מאליה. דניאל לא ממש מצא את מקומו והחליט לעזוב את הקבוצה השבוע, בעוד אילן ברקוביץ' התקשה להכנס לכשירות לקראת המשחקים עקב הפציעות המרובות ועזב אף הוא. בשורה התחתונה: יותם שירן הוא הצלע היחידה בקבוצה שבאמת הצליח להביא את עצמו לכדי תועלת קבועה ומובהקת עבור הקבוצה ההוד השרונית, והוא גם היחיד שנשאר.
אתמול (ג') פגשה הקבוצה את הפועל באר שבע, אחת הקבוצות שסומנו לפני פתיחת העונה לעליה אפשרית לליגת העל. עם זאת, באר שבע די מאכזבת ובטח לא ממצה את הפוטנציאל הטמון בה, ולאחר הניצחון אתמול התמקמה הוד השרון במקום השמיני, מקום אחד מתחת לבאר שבע.
ג'ורדן וושינגטון במשחקו השלישי בקבוצה רשם משחק ענק של 24 נקודות, 20 ריבאונדים, 5 חטיפות ו-2 חסימות והוא מסתמן כגניבה רצינית של הוד השרון. ורנון טיל הוביל את הקלעים של הקבוצה עם 25 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, ויותם שירן היה הצלע השלישית של המשולש עם 21 נקודות ו-7 ריבאונדים להוד השרונים שסוף סוף נכנסו לקצב הירי האהוב עליהם מהעונה שעברה. מנגד במדים של באר שבע היה זה מיודענו סטורם וורן, הזר הנפלא של הוד השרון מהעונה שעברה, שקלע 27 נקודות, לקח 10 ריבאונדים והשאיר את האורחים הדרומיים בחיים. עם זאת, בסוף הנצחון נשאר בבית.
שאר הקלעים להוד השרון: עידן סטולרו (6 אסיסטים) עם 12, אלון ששון (6 ריבאונדים) 5, תום ספיר 3, שי בסיס ותומר פורת 2 כ"א.
הוד השרון בהחלט יכולה לשמוח שהצליחה לשבור את רצף ההפסדים. ביום שלישי הבא תארח הקבוצה בעתידים (19:30) את הפועל מגדל העמק במסגרת המחזור השמיני.