1 צפייה בגלריה
ורנון טיל. יום אדיר שלו לא הספיק | צילום: עמי עוואד, מכבי הוד השרון
ורנון טיל. יום אדיר שלו לא הספיק | צילום: עמי עוואד, מכבי הוד השרון
ורנון טיל. יום אדיר שלו לא הספיק | צילום: עמי עוואד, מכבי הוד השרון
15 דקות לסיום, הובילה בבטחון יחסי עירוני רעננה 48:60 באולם עתידים בהוד השרון כשהיא בדרך לחלוף על פני הקבוצה המקומית ולהתמקם במקום ה-6. אם היה להוד השרונים סיכוי סביר לחזור למשחק בנקודה הזו הרי שמספר שריקות לא רגילות של השופטים תוך 5 דקות בלבד פשוט חיסלו אותו.
זה התחיל בשריקה לעבירה טכנית נגד שי בסיס (שהצטרפה לבלתי ספורטיבית מתחילת המשחק) שהוציאה אותו מהמשחק, המשיך בעבירה בלתי ספורטיבית שנשרקה כנגד ג'ורדן וושינגטון והמשיך עם תחילת הרבע הרביעי. בנקודה הזאת, כשהכדור ניתן לרעננים במקום להוד השרון למרות שעל פי החץ הכדור היה צריך להיות בידיה של הקבוצה המקומית, פנו הקפטן עידן סטולרו והמאמן חנן הירשוביץ למזכירות וקיבלו אף הם עבירה טכנית כל אחד. ההוד השרונים התקשו לחזור מהנקודה הזו והסיפור די נגמר.
במשחק עצמו כיכבו הצעירים של רעננה גיל בני עם 21 נקודות ומייקל בריסקר עם 19, כשגם גיא לביא הוותיק עם 18 נקודות והזר סמי גיבנס עם 18 נקודות ו-11 ריבאונדים, עושים את שלהם. מנגד, בצד ההוד השרוני, ורנון טיל במשחק מדהים קלע 21 נקודות ולקח 17 ריבאונדים, ג'ורדן וושינגטון רשם משחק סולידי עם 18 נקודות ו-11 ריבאונדים ו-יותם שירן שסוחב פציעה קלע 16 בלבד, חוץ מהשלישייה הזו אף שחקן אחר לא קלע יותר מ-6 נקודות עבור ההוד השרונים, וככה מאוד קשה לנצח את רעננה של ברק פלג כשהיא פוגעת טוב.
כאמור, הוד השרון ירדה למקום ה-7 והיא צפויה להדחק עד למקום ה-9 עקב משחק ההשלמה הצפוי בין הפועל באר שבע והפועל חיפה. בשבוע הבא תתארח הקבוצה מול המובילה, מכבי רחובות, במשחק שייסגור את הסיבוב הראשון (ג', 19:00, רחובות).
יתר הקלעים להוד השרון: עידן סטולרו ושי בסיס 6 נקודות כ"א, עומר כהן 5, אלון ששון 3. תום ספיר, שגיא ארפי, תומר פורת ואלירן חדד שותפו אך לא קלעו.