1 צפייה בגלריה
מכבי הוד השרון. רק כמעט | צילום: עמי עוואד, מכבי הוד השרון
מכבי הוד השרון. רק כמעט | צילום: עמי עוואד, מכבי הוד השרון
מכבי הוד השרון. רק כמעט | צילום: עמי עוואד, מכבי הוד השרון
מכבי הוד השרון פגשה אמש (ג') את מכבי רחובות המוליכה של הליגה הלאומית. הקבוצה של חנן הירשוביץ שספגה הפסד מרגיז בשבוע שעבר בדרבי מול עירוני רעננה, הפגינה יכולת משופרת כשהקפטן עידו סטולרו יורה 21 נקודות (6 מ-15 ל-3), ובנוסף גם שאר הצוות נותן תפוקה. ובכל זאת, רבע שני רע של הקבוצה שבעקבותיו סיימה הקבוצה את המחצית בפיגור 39:46 הביא לכך שבהמשך המשחק הקבוצה רדפה אחרי רחובות, ולא הצליחה לסגור את הפער. 2 דקות לסיום שלשה של יותם שירן צימקה ל-4 הפרש בלבד, אבל הוד השרון לא הצליחה להתקרב יותר מזה.
ג'ורדן וושינגטון הוסיף 21 נקודות ו-9 ריבאונדים, ורנון טיל סגר משחק אופייני עם 8 נקודות, 12 אסיסטים ו-7 ריבאונדים אך להם הוסיף רק 4 מ-19 מהשדה, כשגם יותם שירן עם 15 נקודות ו-11 ריבאונדים לא נהנה מאחוזי קליעה טובים במיוחד. שי בסיס רשם משחק טוב של 11 נקודות ו-5 אסיסטים שכאמור לא הספיק. מנגד ברחובות היה זה עודד שעשוע, שחקן הקבוצה בעונה שעברה, שרשם משחק טוב עם 13 נקודות, גור פורת הוותיק קלע 15 ולהם הצטרף מרכוס רלפורד עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים לטובת הקבוצה המקומית. הוד השרון בהחלט יכולה להרגיש מאוכזבת מתוצאת המשחק.
עקב ההפסד ירדה הקבוצה למקום ה-10 הבעייתי שאינו מוביל לפלייאוף. בשלישי הבא תפגוש הקבוצה את מכבי קריית מוצקין באולם עתידים (19:30), במשחק בו אסור לה להפסיד.