1 צפייה בגלריה
הוד השרון. תצטרך למצוא פתרונות | צילום: עמי עוואד, מכבי הוד השרון
הוד השרון. תצטרך למצוא פתרונות | צילום: עמי עוואד, מכבי הוד השרון
הוד השרון. תצטרך למצוא פתרונות | צילום: עמי עוואד, מכבי הוד השרון
מכבי הוד השרון מסתבכת. הקבוצה ששיחקה ביום שלישי האחרון במחזור ה-14 בליגה הלאומית מול מכבי קריית מוצקין הדרדרה עד למקום ה-11 בליגה. כפי שמסתמן עכשיו הקרב על הכרטיס האחרון לפלייאוף העליון הולך להיות קשה במיוחד עבור ההוד השרונים, מאחר ששאר קבוצות התחתית התחזקו מאוד, ודי בתוצאה מול מוצקין כדי להבין את רמת התחרות. במקביל, הפועל כפר סבא 'חזרה מהמתים', ניצחה 3 מתוך 4 המשחקים האחרונים ולראשונה העונה עברה את הוד השרון בטבלה (על אף שלשתי הקבוצות מספר נקודות דומה).
כרמל בוכמן, אחד מנקודות האור של העונה שעברה, חזר להוד השרון ובמשחק הבכורה רשם דאבל דאבל נאה של 11 נקודות ו-10 ריבאונדים. ג'ורדן וושינגטון הוביל את קלעי הוד השרון עם 26 נקודות ו-9 ריבאונדים, כשגם יותם שירן נותן כהרגלו תפוקה עם 15 נקודות ו-6 ריבאונדים, ורנון טיל מוסיף 12 נקודות, 13 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, ועידו סטולרו מוסיף 11 נקודות. זה לא עזר.
המוצקינים פשוט קלעו יותר טוב מהוד השרון. הצפוניים קלעו 9 מ-20 ל-3, אל מול 6 מ-27 של הוד השרון מאותו הטווח. וככה קשה מאוד לנצח. ברור שלאורך זמן התוספת של בוכמן תוסיף עומק לקבוצה המקומית, אבל מצד שני הזמן מתחיל לאזול עבור הקבוצה מעתידים וההסתמכות על הקליעה פשוט לא עובדת כרגע.
בשבוע הבא (ג', 19:30, עתידים) תארח הקבוצה את אליצור יבנה במשחק לא פשוט נוסף. בברכת נס-ציונה-לא-קיימת. שיהיה בהצלחה.