1 צפייה בגלריה
עמית עבו | צילום: אריאל ימיני
עמית עבו | צילום: אריאל ימיני
עמית עבו | צילום: אריאל ימיני
אחת הנקודות הכי מתסכלות בעונה הזו של מכבי הוד השרון היא הידיעה הברורה שהסגל הזה שווה הרבה יותר ממקום 11, ובקלות היה יכול להשתחל לפלייאוף העליון וממקום גבוה. אבל... פציעות. ועוד פציעות. והקבוצה הזו נאלצה להתחיל להסתכל למטה יותר מאשר למעלה.
שלשום (ג') הגיעה עוד תזכורת לכוח שנמצא בהוד השרון, כשהקבוצה שהתחזקה בשחקן הפנים הזר קלן וויליאם רוסו (23 נקודות בספתח) על חשבון ג'ורדן וושינגטון הפצוע, ניצחה את הרביעית בטבלה 80:87, הפועל גליל עליון. יש מי שיקרא למשחק הזה הפתעה, אבל כל מי שעקב אחרי הוד השרון העונה, יודע שלולא הפציעות האלו, היינו מדברים על הקבוצה כקבוצת צמרת.
עמית עבו הצעיר, אחד הכשרונות המבטיחים בכדורסל הישראלי, רשם במשחקו השני בקבוצה 20 נקודות עם 6 מ-14 ל-3. יותם שירן היה נהדר כהרגלו עם 18 נקודות, בוכמן תרם 12 ריבאונדים ו-2 נקודות, ו-ורנון טיל הבלתי נגמר סגר ערב אופייני עם טריפל דאבל של 12 נקודות, 14 אסיסטים ו-10 ריבאונדים. גם הקפטן עידו סטולרו עשה את שלו עם 12 נקודות, כשכל כך הרבה שחקנים יורים ופוגעים בהוד השרון קשה מאוד לנצח אותה. ברנדון אדוארדס קלע 24 נקודות עבור הצפוניים הנמצאים בדרך הבטוחה לפלייאוף העליון.
בשבוע הבא יפגשו ההוד השרונים את הפועל באר שבע בחוץ (ג', 19:30) לעוד משחק שהוא הכל חוץ מפשוט. עם זאת, הקבוצה תבוא לנצח כדי שלא להסתבך בתרחישים לא נעימים בתחתית.