עמותת "הכחולה" ערכה אמש (מוצ"ש) את אחד האירועים המשמעותיים מאז הוקמה, כשכ-200 מחברי העמותה, אוהדי הפועל פ"ת, הפגינו מחוץ לביתו של בעלי המועדון, דורון גלנט, המתגורר בהוד השרון וזאת בקריאה לבעלים לעזוב באופן מיידי את המועדון ולהעביר את הבעלות עליו לעמותה.
2 צפייה בגלריה
חברי "הכחולה" מניפים כרטיס אדום לדורון גלנט
חברי "הכחולה" מניפים כרטיס אדום לדורון גלנט
חברי "הכחולה" מניפים כרטיס אדום לדורון גלנט
האוהדים שרו וקראו קריאות בנוסח ״גלנט שחרר- הקבוצה לאוהדים״, ״הפועל של האוהדים״, "זה איתנו ובלעדיך", ״דורון גלנט- הביתה״ ולקראת סיום האירוע הניפו כרטיסים אדומים לעבר ביתו של גלנט, כאומרים "צא מהמשחק".
זו כבר הפעם הרביעית שקבוצת אוהדים מגיעה לביתו של גלנט, אולם הפעם לקחה "הכחולה" חסותה על האירוע וההפגנה קיבלה את אישור המשטרה. כמה שוטרים ליוו את האירוע, אך נותרי חסרי עבודה, כשאוהדים הקפידו לעמוד בתנאי אישור האירוע, לא פרצו לכביש, נמנעו מהשמעת דברי הסתה וסיימו את האירוע בדיוק בשעה הנקובה, 21:00.
2 צפייה בגלריה
"הקבוצה לאוהדים ורק בלעדייך", מחאת אוהדי הפועל פ"ת
"הקבוצה לאוהדים ורק בלעדייך", מחאת אוהדי הפועל פ"ת
"הקבוצה לאוהדים ורק בלעדייך", מחאת אוהדי הפועל פ"ת
אחד הנוכחים במקום אמר:" לפני חמש שנים, כשפרצה המחאה החברתית, הקימו אוהדי הפועל מאהל מחאה מחוץ למשרדי ההתאחדות לכדורגל ופתחו במחאה חברתית משלהם. היום, כשבתל-אביב שוב מרימים עשרות אלפים מחאה חברתית (נגד גירוש מבקשי המקלט), שוב מנשבת רוח ההמון גם בקרב אוהדי הפועל פ"ת והם קמים כאחד כדי ליצור לעצמם עתיד טוב ובריא יותר".
אורי בן עזרא, חבר הועד המנהל של הכחולה, אמר: "בעוד שמועדון הפועל פתח תקוה, בראשותו של גלנט, ממשיך להידרדר לתהומות חדשים מכל הבחינות, הכחולה היא האלטרנטיבה היחידה והטובה ביותר לקבלת הבעלות על המועדון, וערוכה מבחינה כספית, עם מעוף להמשך גיוס חברים חדשים, משקיעים, ספונסרים ותורמים נוספים; משפטית, וכן מביאה עמה ערך מוסף בדמות אוריינטציה קהילתית-חברתית והון אנושי מגוון".
​בן עזרא הוסיף: "הערב הגענו לביתו של גלנט לקרוא בקול חזק וברור: 'עד כאן- הפועל לאוהדים', ונמשיך לפעול בכל הגזרות עד שזה יקרה."
הפועל פ"ת נמצאת בעיצומה של העונה הגרועה בתולדותיה וביום שישי האחרון ירדה למקום ה-13 בליגה הלאומית, מרחק נגיעה מהקו האדום.
ביום שישי האחרון, בסיום משחק ההפסד לבני לוד, קיבלו שחקני הקבוצה את משכורות חודש ינואר, באיחור של שבועיים. את המשכורות שילמה הרשות לבקרה התקציבית.