ללא כוכב הקבוצה, פליפה מריאנו, שהורחק משני משחקים עקב התנהגות בלתי הולמת לאחר חצי הגמר הגביע, נאלצה מכבי הוד השרון לעבוד קשה באולם מוסינזון מול מ.ס. עילבון במשחק הראשון בסדרת רבע הגמר. המשחק שהגיע למצב של 16-16 במערכה החמישית הוכרע לאחר שעילבון ביצעו שתי טעויות סרפים, אחת אחרי השנייה ולמעשה ניצחה את עצמה.
זיו גוטמן בלט בשורות הוד השרון עם 19 נקודות. הזר השני רומן יטוסטה נתן תפוקה של 13 נקודות. יובל פינקלשטיין הוסיף 12, יוחאי דדון 10, ו-וסילי דניסוב היה נהדר במערכה האחרונה וסיים עם 8 נקודות, כולל מספר נקודות קריטיות. מהצד השני היו אלה זוהיר נסייר עם 28 נקודות ופליפה פריירה עם 24 שכמעט והכניסו את הוד השרון לצרות גדולות. אבל בסופו של דבר זה נגמר כאמור 2:3 (21:25, 25:23, 18:25, 25:22, 16:18).
1 צפייה בגלריה
הוד השרון חוגגים ברבע גמר הגביע. מתכננים לנו פלייאוף חם | צילום: אריאל ימיני
הוד השרון חוגגים ברבע גמר הגביע. מתכננים לנו פלייאוף חם | צילום: אריאל ימיני
הוד השרון חוגגים ברבע גמר הגביע. מתכננים לנו פלייאוף חם | צילום: אריאל ימיני
צריך לומר, הוד השרון של העונה שונה מאוד מזו של עונה שעברה. בעוד שרוב הכדורים בעונה שעברה הלכו לשני הזרים קווין פוייר ופליפה מריאנו, הרי שהעונה הסגל ארוך יותר, ובכל זאת בחצי הגמר הצפוי (במקרה שהקבוצה לא תפקשש מול עילבון) מול מטה אשר, הקבוצה תהיה בנחיתות ברורה מול הצפוניים שדרסו כל דבר שעמד מולם השנה.
מאמן הקבוצה, עדי גורן, אמר למיינט לאחר המשחק: "עשינו את המשחק יותר קשה ממה שהיינו צריכים".
לגבי הסיכויים של הקבוצה השנה לשחזר את הישג מהעונה שעברה, אמר גורן: "לעבור את מטה אשר כמו בשנה שעברה, זו תהיה סנסציה. אני חושב שאנחנו קבוצה מאוד מאוזנת וחזקה עם מעט מאוד נקודות תורפה, אני מאמין שיום שישי נסיים את העבודה מול עילבון, נגיע לחצי גמר ונקווה שייתחבר לנו".
אני לא הייתי פה בשנה שעברה, אם בשנה שעברה היו שני שחקנים שיכלו לעלות מהספסל ולשנות את המשחק, הרי שהשנה יש לנו קצת יותר. ובכל זאת רואים ששניים מהשחקנים הבולטים של הקבוצה, הם אלו שנותנים את הטון במטה אשר (קווין פוייר והליברון אורן זינדורף, א.י)".
אתם כן הצלחתם לגרור את מכבי תל אביב לחמש מערכות בחצי הגמר הגביע, שזו גם הייתה הפתעה?
"כן, אני מאמין ביכולת שלנו להתמודד מול מטה אשר, אבל אם הם ישחקו טוב ושוטף והכל יזרום להם, אז יהיה לנו מאוד קשה".