הנאחס של מכבי הוד השרון לא נגמר. אחרי פציעות מרובות של שחקני מפתח, ולאחר שנראה שבכל זאת הקבוצה תצליח להבטיח את השארותה מוקדם מהרגיל, הגיע שלשום (ג') ההפסד להפועל עפולה בקרב תחתית ישיר והכניס את הקבוצה לחברה בעייתית במיוחד. נכון לעכשיו הקבוצה המדורגת במקום ה-10 בעלת מספר נקודות זהה לאליצור יבנה הלפני אחרונה ושל הפועל חיפה המדורגת בטבלה לפניה. במילים אחרות, הקרקע מתחילה לבעור מתחת לרגלי ההוד השרונים ומעתה כל משחק הוא על בסיס לחיות או למות.
1 צפייה בגלריה
עמית עבו | צילום: אריאל ימיני
עמית עבו | צילום: אריאל ימיני
עמית עבו | צילום: אריאל ימיני
במשחק מול הפועל חיפה היה שוב בלט הרכז הצעיר עמית עבו שהגיע רק לפני חודשיים וכבר הפך לבעל הבית של הקבוצה. עבו סגר משחק ורנונ-טילי אופייני עם 21 נקודות, 13 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, ועל הדרך שחרר את ורנון טיל לגזרת השוטינג גארד. האחרון מצידו היה יעיל עם 19 נקודות, כשגם יותם שירן עם 16 נקודות ו-8 ריבאונדים וגם כרמל בוכמן המתקמבק עם 11 נקודות ו-8 ריבאונדים היו טובים. אז איפה הייתה הבעיה? הסנטר קלן רוסו התקשה מול דניאל קופרברג והמתאזרח אלכס רוזנברג וסגר משחק מאוד חלש בצבע באומדנים שלו עם 9 נקודות ו-3 מ-10 מהשדה ו-4 ריבאונדים בלבד. במקביל הגארד של עפולה קרון דשילדס פשוט עשה ככל העולה על רוחו בהתקפה וסגר משחק משוגע של 32 נקודות, 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, כשאלכס רוזנברג מצטרף אליו עם 20 נקודות בדרך לנצחון עפולאי שהוד השרון פשוט לא הייתה יכולה להרשות לעצמה 86:93.
בשבוע הבא תארח בעתידים הקבוצה את המובילה מכבי קריית גת החזקה, דווקא במשחק בו היא חייבת לנצח. אין ספק שהמצב מתסכל במיוחד עבור ההוד השרונים, שכן לו הייתה מתחילה הליגה עכשיו, הסגל שלה היה שווה לפחות פלייאוף עליון. אבל מספיק נהי ובכי, הגיע הזמן לשנס מתניים ולקחת את המשחק הזה.