הנהלת מועדון הכדורסל של מכבי הוד השרון החליטה פה אחד למנות את עופר סלומון לעמוד בראש המועדון, לאחר שהיו"ר הקודם אורי אשכנזי הודיע לאחרונה על פרישה.
1 צפייה בגלריה
עופר סלומון
עופר סלומון
עופר סלומון
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>>
סולומון (56), פעיל חברתי מוכר מאוד בהוד השרון ובסביבתה, מתנדב במועדון הכדורסל של הוד השרון כבר כ-35 שנים בתפקידים שונים ועכשיו החליט לקחת את המושכות ולהצעיד את מועדון הכדורסל קדימה. סלומון: "אני מודה לאורי אשכנזי על שנים רבות של עשייה לטובת הכדורסל והעיר. אורי יחסר מאוד למועדון ואני מקווה שבעתיד נמצא את הדרך להמשיך ולשתף פעולה".
כבר ביומו הראשון בתפקיד התייחס סלומון לסוגיית שחרור שחקני נוער וילדים שביקשו לעבור למועדון המתחרה שהקים מי ששימש עד לאחרונה כמנכ"ל מכבי הוד השרון. בניגוד לפרסומים סולומון הצהיר שלא יעמוד בדרכם של הילדים המבקשים שחרור: "את המאבק שלנו במי שעמדו בראש המועדון שלנו ופעלו מבפנים לפגוע ולהרוס אותו, ננהל בבית המשפט ובמקומות המקובלים, אבל לא נעשה זאת על גבם של הילדים" אמר סולומון והוסיף : "מכבי הוד השרון הוא מועדון מפואר שפועל כבר 35 שנים. חינכנו אלפי ילדים בעיר ונמשיך לעשות זאת באהבה. במכבי הוד השרון ישחקו רק מי שרוצים לשחק במועדון ולהיות חלק ממשפחת מכבי הוד השרון. אנחנו לא מחזיקים אף אחד בכח. המעשים שביצעו השניים ילובנו במקום הראוי לכך, אין לנו כל כוונה לוותר, אבל זה לא יעשה על גבם של ילדים שמאוד יקרים לליבנו".
"אני מציע להורים לשקול שוב האם הם רוצים ששני אנשים כאלה שפעלו כגנבים בלילה, הם האנשים אשר יחנכו את ילדהם. כדורסל הוא לא רק משחק, כדורסל הוא דרך חיים, חינוך לערכים ולשיתוף פעולה. אני לא הייתי רוצה ששניים כאלה יחנכו את ילדי. לשמחתי בימים האחרונים יש לא מעט הורים ששומעים את הפרטים על ההתנהלות ודרך הפעולה של השניים אשר החליטו לחזור בהם מבקשת השחרור. אני מאמין שככל שיתבהרו הדברים יהיו עוד הורים וילדים שיקבלו החלטה כזו. אך יחד עם זאת אני חוזר ומצהיר, לא אחזיק אף אחד בכח במכבי הוד השרון, זו לא דרכנו".
סלומון מקיים התייעצויות עם אנשי מרכז מכבי – יו"ר מכבי תל אביב עו"ד שמעון מזרחי, מנכ"ל מרכז מכבי נאור גלילי ויו"ר אגף הכדורסל במרכז מכבי לירון כהן. בימים הקרובים יועברו סמכויות הניהול של המועדון לידיו ובכלל זה זכויות החתימה באיגוד הכדורסל. רק לאחר מכן יחלו לדון בבקשות של מי מהשחקנים שיבקשו בכל זאת לעבור למועדונים אחרים. "צר לי על כל ילד שמבקש לעזוב אותנו. מדובר בילדים שגדלו במועדון מבית הספר לכדורסל והקט סל. מכבי הוד השרון היא משפחה וכמו במשפחה אני אחבק כל שחקן שיעזוב ואאחל לו בהצלחה, ואזכיר לו שדלתנו תיהיה תמיד פתוחה עבורו".