זהו, עכשיו זה רשמי. כחודש לאחר שנבחר בסיבוב השני של הבחירות בהוד השרון בפער ענק, נכנס אמיר כוכבי שלשום (ב') לתפקידו החדש וללשכת ראש העירייה.
מי שהעביר את המושכות, או במקרה הזה את המפתח לכוכבי, הוא לא אחר מאשר ראש העירייה ב-15 השנים האחרונות, חי אדיב. הטקס המרגש נערך בלשכת ראש העיר ובהשתתפות בני משפחותיהם של השניים, וכלל דברי ברכה, איחולי הצלחה והדלקת נר שני של חנוכה.
1 צפייה בגלריה
כוכבי עם אדיב | צילום: עיריית הוד השרון
כוכבי עם אדיב | צילום: עיריית הוד השרון
כוכבי עם אדיב | צילום: עיריית הוד השרון
חי אדיב אמר: "מפתחות העיר היקרה לכולנו הועברו לאמיר, ראש העיר החדש שלנו. אני גאה בעירנו הנפלאה ויודע שמשאיר אחרי עיר מצטיינת בכל תחומי החיים הנהנית מהצלחות, הישגים והיותה אחת הערים המבוקשות בישראל. הצלחתו של אמיר היא הצלחתנו והצלחתה של עירנו היקרה והאהובה".
ראש העירייה הנכנס, אמיר כוכבי, אמר לאור האירוע: "אני מודה לראש העירייה חי אדיב על שירותו למען העיר ותושביה בעשרים השנים האחרונות כנבחר ציבור ומאחל לו, לאשתו, לבנותיו, נכדתו ונכדיו פרק חדש ומהנה במסע חייהם המשפחתי"
לגבי כניסתו לתפקיד החדש, אמר כוכבי:
"האתגרים לפנינו כעירייה הם משמעותיים ומרגשים. בימים ובשבועות הקרובים נקדם ביחד עם הנהלת העירייה עובדיה ונבחריה, את המהלכים שיאפשרו לנו לחזק את אמון הציבור במערכת ולהוביל תהליכים משמעותיים למען תושבות ותושבי העיר כולם.
"יש לכולנו רצון עז הניע את גלגלי המערכת אחרי תקופת בחירות שהקפיאה אותם, ולצד הרצון הבנה לגבי אופי בניית תהליכים בארגון ציבורי גדול, ניצור את האיזון המתאים שיאפשר לנו שינוי מהיר ותכנון ארוך טווח".