מאז פרוץ המלחמה הוצפו הרשתות החברתיות בסרטונים מרגשים של חיילים וחיילות, בסדיר ובמילואים, ששבים הביתה משדה הקרב לאחר שבועות ארוכים ומתקבלים בהתרגשות גדולה בין אם על ידי ההורים ובין אם על ידי בני או בנות הזוג. אלא שאישה שחזרה מהמערכה אל בן זוגה ואב בנותיה, התקבלה על ידו באופן שלא ציפתה.
2 צפייה בגלריה
זוגות לומדים על עצמם דברים חדשים ומפתיעים
זוגות לומדים על עצמם דברים חדשים ומפתיעים
זוגות לומדים על עצמם דברים חדשים ומפתיעים
( צילום: shutterstock)

במהלך התקופה שבה שהתה האישה בדרום, טיפל האב בבנותיהן, תלמידות בבית ספר יסודי, ודאג לכל צרכיהן. תחילה, הוא חשש מאוד מחסרונה של אשתו אך ככל שחלף הזמן הוא גילה כי הוא מצליח לעמוד בנטל ובביצוע כל מטלות הבית.
כאמור, לאחר מספר שבועות, בהן ניהלו שיחות קצרות במיוחד לאור המציאות בשטח, חזרה האישה הביתה, אך במקום שתזכה לקבלת פנים אוהבת ולהצהרות געגוע, קיבל אותה בעלה באופן קריר במיוחד. "אני שמח לראות שאת בסדר ושחזרת בשלום", אמר לה, אבל אחרי זמן קצר הוסיף: "חשבתי על זה לא מעט בזמן שלא היית כאן והחלטתי שאני רוצה להתגרש.

2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות רון)
"כבר תקופה די ארוכה שיש לי פחות רגשות כלפיך, אבל היה לי נוח שהיית כאן וגידלנו יחד את הבנות. בשבועות האחרונים הבנתי שאני מסתדר איתן גם לבד וזה לא קשה כל כך. אני מצטער שזה העיתוי אבל אני לא יכול להעמיד פנים יותר".

קראו גם:

האישה נתקפה לרגע בהלם אך התעשתה די מהר וכשם שבעלה הפתיע אותה, היא החליטה לעלות להתקפה משלה, שהדהימה אותו לא פחות: "גם אני למדתי משהו בתקופה הזאת - הילדות היו חסרות לי מאוד, אבל אתה? בכלל לא. נכון, התנאים בדרום לא היו כמו בבית, אבל הסתדרתי יפה מאוד בלי בן זוג שמתנהג לפעמים בצורה בלתי נסבלת.
"הייתי שם עם חברות ועם ידידים טובים, נהניתי איתם למרות הקושי והבנתי שאני יכולה להסתדר עכשיו בלי קשר זוגי, אז אין לי בעיה להתגרש, ככה יהיה שקט לכל אחד מאיתנו".
לאחרונה הגיעו השניים למשרדי וכשראיתי שאין מנוס, פתחתי עבורם בהליך גירושין.
מתברר כי המקרה המדובר אינו חריג מאז פרצה המלחמה, וזוגות רבים לומדים על עצמם דברים חדשים ומפתיעים. אחד מהם הוא, שהם לא באמת זקוקים לצד השני, לפחות לא באופן שבו התרגלו להאמין.