לא מעט זוגות שחיים יחד שנים ארוכות, מגלים אחרי שהגוזלים עוזבים את הקן, כי הם זקוקים לריענון בחיי הנישואין. חלקם מוצאים תחביב משותף, יוצאים לחופשה רומנטית בחו"ל, קובעים דייט בכל שבוע, ויש גם כאלו שמוסיפים עניין בדרכים שונות בחדר המיטות.
2 צפייה בגלריה
"מתחשק לי לפרוץ גבולות"
"מתחשק לי לפרוץ גבולות"
"מתחשק לי לפרוץ גבולות"
(צילום: shutterstock)

לאחר 30 שנות נישואים, ולאור העובדה שהילדים כבר עזבו את הבית, אישה מהאזור הרגישה שהזוגיות שלה ושל בעלה הולכת ונשחקת. לפני מספר חודשים היא פנתה לבן זוגה והפתיעה אותו עם בקשה יוצאת דופן: "הרבה שנים אני רק איתך ומתחשק לי לפרוץ גבולות, להוסיף ריגוש לחיים, להרגיש שוב פרפרים בבטן. אני לא רוצה להתגרש כי אני עדיין אוהבת אותך, ובגלל שאני לא רוצה לפעול מאחורי הגב שלך, אני מעדכנת שאני רוצה לפתוח את הנישואין שלנו ולגוון את הפרטנרים לקיום יחסי מין. אני רואה איך חברות שלי נהנות גם בגיל שלנו".
בן הזוג הופתע מהבקשה, שתק במשך מספר שניות, ולאחר שהרהר מעט השיב: "את יודעת מה? את רוצה לגוון? אין בעיה מבחינתי. אני מסכים, בתנאי שגם אני אגוון ושנספר אחד לשנייה על הפרטנרים שאנחנו נפגשים איתם".

2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)

האישה הסכימה, והשניים החלו להתרועע עם נשים וגברים נוספים בהתאמה. עם הזמן ניכר היה שהם די מרוצים מה'סידור' החדש ומהיוזמה של האישה – עד שזו חזרה אליה כמו בומרנג. באחת מהשיחות שניהלו, בה שיתפו על הפרטנרים החדשים, אמר לה בן הזוג: "זוכרת את האחרונה שסיפרתי לך עליה? אז אני רוצה לעבור לחיות איתה".

קראו גם:

כעת הייתה זו האישה שהופתעה בעצמה והשיבה: "מה רע לך עכשיו? אנחנו נשואים, ובמקביל יכולים להיפגש ולקיים יחסי מין עם מי שאנחנו רוצים. מה יכול להיות יותר טוב מזה בגיל שלנו?".
בן הזוג ענה: "ההתנהלות שהצעת התאימה לתקופה מסוימת אבל החלטתי שזהו, אני לא רוצה אחרות, ורוצה להיות רק איתה. אני חייב לך תודה על ההצעה שלך כי בזכותך הכרתי את אהבת חיי. אני גם לא רוצה להגביל אותך ואת תוכלי להמשיך להיפגש עם מי שאת רוצה".
בעקבות בקשת בן הזוג, הגיעו אליי השניים לאחרונה כדי לפתוח בהליך גירושין. בניגוד לזוגות רבים שמתגרשים, השניים עושים זאת בכבוד הדדי ותוך פרגון רב אחד לשנייה.