הצעירה שנישאה לגבר המבוגר ממנה בעשרות שנים היתה בתחילת מערכת היחסים מאוד אופטימית.
2 צפייה בגלריה
"אני במקום אחר בחיים שלי ורוצה שקט"
"אני במקום אחר בחיים שלי ורוצה שקט"
"אני במקום אחר בחיים שלי ורוצה שקט"
( צילום המחשה: shutterstock)
"בהתחלה פער הגילאים לא הפריע לי, אפילו התלהבתי מהידע הרב ומחוכמת החיים שלו", סיפרה לי האישה. "מצד שני, החברים שלי לא הבינו מה מצאתי באיש כל כך מבוגר ואמרו לי: 'לא חסר לך כלום, את נראית טוב ולא צריכה להתפשר על מישהו בגיל של אבא שלך'.
הם אפילו בחרו עבורו שם חיבה: 'סבא ג'פטו'. אבל לא הקשבתי לאף אחד מהם והלכתי אחרי הלב שלי. אמרתי לכולם שגיל זה רק מספר".
קראו גם:
זמן קצר אחרי החתונה החלו העניינים בין השניים להשתבש. "כשיצאנו עם החברים שלי, התחלתי להתבייש בו", היא הוסיפה. "הוא לא הבין את השפה או ביטויי הסלנג, ודברים שהצחיקו אותנו לא דיברו אליו. הוא חשב שאנחנו חבורה ילדותית ובהמשך סירב לבוא למפגשים שלנו. כשהייתי יוצאת איתם פה ושם הוא תמיד אמר לי: 'שוב את יוצאת עם הילדים'".
אחת הדוגמאות לפערים בין השניים אירעה כשהאישה קיבלה מחבריה מתנת יום הולדת לבילוי זוגי - כניסה לפארק אתגרי הכולל קיר טיפוס. "ביקשתי מבעלי להצטרף אליי והוא הנהן בהסכמה מאולצת עם פרצוף חמוץ", היא משחזרת.
2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)
"כשהגענו לשם הוא אמר לי: 'אני אשב בקפיטריה וכשתסיימי עם השטויות שלך, נוכל ללכת לבילוי נורמלי במסעדה'. לא הבנתי מדוע הוא כל כך 'כבד', והוא הסביר: 'אל תשכחי שאני לא בגילך. למה את דורשת ממני דברים שמתאימים לבני הנעורים? לא מעניין אותי לטפס על קירות ואני לא רואה סיבה להיתלות על אומגה או לנהוג ברייזרים. אני במקום אחר בחיים שלי ורוצה שקט, שלווה ומנוחה'.
"כששאלתי אותו איך הוא יהיה אבא פעיל לילד שיוולד לנו בעתיד, הוא השיב: 'לא יהיה חסר לילד דבר, איפה כתוב שצריך להיות אתגרי עם הילדים?'.
כשבקשתי ממנו לבוא איתי לפעילויות גם אם לא ישתתף בהם, הוא ענה: 'אני לא רוצה להיות בתפקיד הקהל. אם תרצי אצלם אותך עושה שטויות כדי שתוכלי להראות את עצמך באקשן לחבורת הילדים שלך'".
כשבעלה הפך לסבא מבתו הבכורה החלה הזוגיות להתדרדר. "לבתו הבכורה, שהיא בת גילי, נולד בן", היא ציינה. "מאותו הרגע הוא השוויץ לכל מי שרק רצה לשמוע שהוא סבא. לא ידעתי איפה לקבור את עצמי מהבושה, שהוא הפך לסבא לפני שאני הפכתי לאמא".
בשלב זה הבינה האישה שהפערים ביניהם אינם ניתנים לגישור והשניים חתמו על הסכם גירושים.