הדעה הרווחת בעולם היא שאף פעם לא מאוחר ללמוד, ואכן, גם בגיל מתקדם אנשים לומדים דברים חדשים כדי להעשיר את הידע.
2 צפייה בגלריה
מפגשים ליליים מרתקים
מפגשים ליליים מרתקים
מפגשים ליליים מרתקים
(צילום: shutterstock)

וזה מה שהחליט גבר כבן 40, שחשקה נפשו לפתע בלימודי אסטרונומיה. הוא החל להשקיע בקורסים שונים ואף שקל לעזוב את עבודתו כדי להתמקצע במדעי החלל. אלא שבהמשך אשתו החלה לחשוד שהאיש לא רואה רק כוכבים וגם הוא עצמו הבין שידע שווה כסף, אבל הוא זה שישלם את המחיר.
הכל החל כאמור כשהבעל הודיע לאשתו: "כדי להוסיף עניין לשגרה, החלטתי לאמץ תחביב חדש וללמוד אסטרונומיה". בת הזוג תמכה בו מיד ואף שמחה שבעלה מצא עניין חדש בחייו.
חיש מהר הוא נרשם לקורסים שונים בנושא והחל לשתף את משפחתו בידע שצבר, בין היתר בהסברים שונים על קבוצות כוכבים ומערכת השמש. בנוסף, תלה בביתם תמונות של כוכבי לכת, השקיע בתחום את מירב זמנו ולא מעט מהונו, ואף לקח את משפחתו לטיול לילה באזור מצפה רמון.

2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות רון)

עם הזמן, הוא החל לצאת מדי כמה ימים ללילות שלמים מחוץ לבית בטענה כי נערכים מפגשים עם מומחים בתחום שיחד צופים בכוכבים ומעבירים רשמים בין אחד לשני. בין היתר הוסיף כי אין קליטה באותם מקומות ולכן לא יוכלו לתקשר.
בעקבות הפעילות הלילית, חשדנותה של האישה כלפי בעלה הלכה וגברה, במיוחד כשזה החל להתנהל בצורה מוזרה גם עם מכשירו הסלולרי, שאותו דאג להרחיק ממנה.
לאחרונה בישר האיש לבת זוגו: "הלילה צפויה להתקיים תופעת טבע אסטרונומית יוצאת דופן. אני חייב לנסוע למצפה רמון. אחזור מחר בבוקר".

קראו גם:

האישה שתקה, ראתה כיצד בעלה מתכונן ואורז את חפציו, ובינתיים גמלה בליבה החלטה לשים סוף לסימני השאלה באשר לנאמנותו. כשיצא מפתח הבית היא החליטה לעקוב אחריו ונסעה בעקבותיו עם רכבה. כעבור מספר דקות, כשעצר עם רכבו סמוך לבית אחר ונכנס אליו, הבינה כי לא חשדה בו לשווא.
המומה וכעוסה מאוד היא שבה לביתם, מבלי להתערב מיד. בבוקר, כשבן הזוג הופיע בפתח הבית, המתינה לו מזוודה עם חלק מבגדיו. אשתו הטיחה בפניו: "תופעת טבע נסעת לראות, אה? אני יודעת הכל. עכשיו יהיה לך הרבה זמן והמון לילות לראות כוכבים עם המאהבת שלך. לא רוצה לראות אותך כאן יותר!".
האיש לא ניסה להכחיש, עזב עם חפציו את ביתם ועבר להתגורר בביתה של המאהבת. כשהאישה הגיעה אליי הבנתי שאין מנוס ופתחתי עבור השניים בהליך גירושין.