אישה שאביה חלה במחלה קשה קיבלה מחברותיה עצה שאי אפשר לסרב לה: לפנות למיסטיקנית בעלת שם וכוחות מרפא, שתרקח שיקוי שיקל על כאביו.
2 צפייה בגלריה
גם אם לא יועיל, בטח לא יזיק
גם אם לא יועיל, בטח לא יזיק
גם אם לא יועיל, בטח לא יזיק
(צילום: shutterstock)
למרות שבדרך כלל היא לא מאמינה במקובלים, קמעות וסגולות שכאלה, אמרה לעצמה הבת המודאגת, מה יש לי להפסיד? גם אם לא יועיל, בטח לא יזיק. היא חייגה למספר הטלפון שנמסר לה, ושם נאמר לה שהתור הפנוי הקרוב הוא לעוד חצי שנה.
הסבריה, שמדובר במקרה דחוף במיוחד, נפלו על אוזניים קשובות, והמיסטיקנית המפורסמת נאותה לקבל אותה כבר למחרת היום.
"איך שהתיישבתי מולה היא אמרה לי: 'תראי לי את הטבעת שאת עונדת'. הראיתי לה אותה והיא אמרה: 'יש לי משהו להגיד לך לגבי בעלך'. ניסיתי לשנות את כיוון השיחה ואמרתי: 'הגעתי אליך כי אבא שלי זקוק לעזרה, מצבו קשה מאוד', אבל היא הייתה בשלה, ואז אמרה את המשפט שהותיר אותי בהלם מוחלט: 'בעלך בוגד בך עם אישה שיש לה ג'יפ שחור. זה סיפור שנמשך כבר הרבה זמן. את חייבת לדעת את זה, כי את חיה בשקר'. עוד ניסיתי לשאול מה עם אבא שלי, אבל היא רק אמרה בקצרה: 'מה שכתוב, זה מה שיקרה לאבא שלך'".

2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות רון)

האישה יצאה מהמקום נסערת, אבל שכנעה את עצמה שמדובר באמירות הזויות של מכשפה. בליבה החליטה להתעלם מהדברים ששמעה ולהמשיך לטפל באביה האהוב.

קראו גם:

לאחר יומיים האב נפטר. "במהלך השבעה", היא סיפרה לי בלב שבור, "שמתי לב שבעלי נעלם, ובאחד הימים ראיתי מבעד לחלון שאישה עם ג'יפ שחור אוספת אותו מול הבית. בתום השבעה החלטתי לעקוב אחריו ומה שראיתי היה כמו סטירת לחי מצלצלת".
האישה עימתה את בעלה עם המידע שבידיה. תחילה הוא הכחיש אבל מהר מאוד הודה בכך שהאישה האחרת היא חלק מחייו כבר זמן רב. "את הרסת את חיי הנישואים שלנו", הוא הטיח בה. "היית עסוקה כל הזמן רק באבא שלך. אני הייתי זקוק לתשומת לב, ומצאתי אותה אצל מישהי שאכפת לה ממני. אני רוצה לחיות איתה ולא איתך".
תוך כדי אבלה הכבד החליטה האישה שלבגידה הזאת אין מחילה. "אנחנו נשואים עשר שנים, יש לנו שני ילדים קטנים, לא הבנתי איך הוא מסוגל לעשות לי דבר כזה, ועוד בעיתוי הכי גרוע שיכול להיות, בשעה הכי קשה, כשאני זקוקה לתמיכתו. הרגשתי שמתתי גם".
בני הזוג החליטו להפריד כוחות ועתה הם נמצאים לקראת חתימה על הסכם הגירושין.