2 צפייה בגלריה
רשת של תמיכה
רשת של תמיכה
רשת של תמיכה
(איור)
מאות מתושבי הרחובות בן צבי ושזר במתחם 200 בהוד השרון התעוררו הבוקר לצלילי התופים של תושב העיר דורון רפאלי (54), מייסד להקת "טררם", ובתו עדן (23), מתופפת ורקדנית בלהקה.
במשך 45 דקות ניצבו השניים בשטח הציבורי הפנימי המוקף ב-14 מגדלי מגורים, דורון עם מערכת תופים ניידת הקשורה למותניו, עדן עם תוף גדול, והשמיעו קטעים קצביים בניחוח דרום אמריקאי. הדיירים יצאו למרפסות עם סירים ומחבתות ונענו לאתגר, כשדורון מפעיל אותם בנוסח "אני שואל ואתם עונים". הוא ניגן מקצב מסוים והם השיבו לו.
2 צפייה בגלריה
שמח במתחם 200 בהוד השרון
שמח במתחם 200 בהוד השרון
שמח במתחם 200 בהוד השרון
(צילום: אסף פרידמן)
מופע המרפסות של רפאלי היה חלק מפרויקט קהילתי שיזמו רשת המקומונים ידיעות תקשורת ומיינט. במסגרת הפרויקט התפרסו נגנים ברחבי הארץ מול בתי דיור מוגן ומול בתי התושבים, והנעימו את זמנם בעת שהם נמצאים בהסגר.
מיד עם קבלת הפנייה ממיינט, נרתם רפאלי לפעולה, בהתנדבות כמובן, ויצא יחד עם צלם ידיעות השרון אסף פרידמן לסיור הכנה. הם בחרו במתחם 200, שם אפשר היה להופיע בו זמנית בפני מאות דיירי המגדלים. בזמן הביקור במקום הם צילמו פרומו קצר והעלו אותו לקבוצת הפייסבוק וקבוצות הווטסאפ של תושבי המתחם. רבים מהם נענו לקריאה והתייצבו על המרפסות במועד.
כך זה נראה בשטח:
(מנגנים בהוד השרון. צילום: אסף פרידמן)

"בסך הכל האנשים היו ממושמעים ושיתפו פעולה", אמר רפאלי, וציין שבימים אלה, כשכל המופעים הפומביים בוטלו הוא מקיים את המופעים שלו בשידור חי בפייסבוק וביו טיוב, "בערוץ הבידוד של הוד השרון".
יש להדגיש כי מערכת מיינט הקפידה שלא ליצור התגודדויות אלא לנגן עבור הדיירים ממרחק בטוח ולזמן קצר יחסית, כדי שלא לאפשר להתקבץ סביב הנגנים. כי הכי חשוב לשמור על הבריאות שלהם ושל כולנו.