בחירות 2023: המועמדת הדתייה לראשות העיר הוד השרון, עדי פרילינג אנקורי, הדהימה את תומכיה כאשר הודיעה במפתיע על פרישה מהמרוץ והתמודדות למועצת העיר בלבד. פרילינג אנקורי נימקה את החלטתה בכך כי על פי הנתונים שבידיה אישה דתייה לא תוכל להיבחר לראשות העיר.
2 צפייה בגלריה
עדי פרילנג אנקורי
עדי פרילנג אנקורי
עדי פרילנג אנקורי
(צילום: יח"צ)
"'הכול לטובה', זה המשפט שכולנו נוהגים לומר בחיוך, כשהתוכניות הגדולות שלנו, לא יצאו לפועל בדיוק כפי שרצינו. והנה כך קרה לי, כשהתוכנית שלי להתמודד לראשות העיר לא הבשילה לכדי הגשמה, ואני מודיעה בזאת על פרישתי מהמרוץ", כתבה פרילינג אנקורי.

2 צפייה בגלריה
עדי פרילינג אנקורי והשר מתן כהנא
עדי פרילינג אנקורי והשר מתן כהנא
עדי פרילינג אנקורי והשר מתן כהנא
(צילום: פרטי)

עוד ציינה אנקורי כי: "יחד עם זאת אני ממשיכה לעמוד בראש סיעת 'ביחד' שהקמתי למועצת העיר, ובכוונתי, יחד עם הצוות הנפלא שנמצא יחד איתי, להשקיע את מיטב כוחי ומרצי להתמודדות הזאת, ובע"ה להצליח בה. ועכשיו, לאחר שהנחתי בפניכם את הכותרת הגדולה, אשתף אתכם בפרטים הקטנים יותר שמאחורי הקלעים".
קראו גם:
אנקורי חשפה את הרקע למהלך הדרמטי: "לאחר תקופת פעילות כמתמודדת לראשות העיר, ערכנו סקר מקיף שתוצאותיו ניבאו, שככל הנראה, אישה לא תוכל לנצח בקרב על ראשות העיר הוד השרון, קל וחומר כשמדובר באישה דתייה, הגם שתפיסת עולמי היא ליברלית ונטולת הזדהות פוליטית מפלגתית. נוכח ממצאי הסקר, קיבלתי החלטה לא קלה אך מתבקשת. החלטתי לפרוש מהמרוץ לראשות העיר ולהעדיף את ההתמודדות למועצת העיר, ולשרת אתכם/ן התושבים והתושבות כפי שעשיתי עד היום, בהתנדבות מלאה ובלב פתוח".