3 צפייה בגלריה
נדב דואני בכנס. צילום: יח"צ
נדב דואני בכנס. צילום: יח"צ
נדב דואני בכנס. צילום: יח"צ
מועמד נוסף לראשות עיריית הוד השרון הודיע השבוע על כוונתו להתמודד על התפקיד בבחירות המקומיות 2018: נדב דואני, חבר מועצת העיר בשתי הקדנציות האחרונות, כינס מאות מתושבי העיר והכריז: "נהפוך את הוד השרון לבית שכולנו רוצים לגור בו".
נדב דואני בן 37, נשוי לשרקה ואב ל-3 בנות. בעל תואר ראשון בממשל ואסטרטגיה, תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במנהל הציבורי. עוסק כיועץ בכיר במשרד ראש הממשלה, משרד החינוך, משרד הגנת הסביבה ומשרד המדע. חבר מועצת העיר ב-9.5 שנים האחרונות.
3 צפייה בגלריה
מאות תושבים השתתפו בכנס של דואני. צילום: יח"צ
מאות תושבים השתתפו בכנס של דואני. צילום: יח"צ
מאות תושבים השתתפו בכנס של דואני. צילום: יח"צ
"כל חיי ראיתי את הייעוד שלי בהוד השרון", אומר דואני. "מגיל צעיר אני עוסק בפעילות ציבורית בעיר. האהבה הגדולה שלי היא האהבה לעיר שלי. אני מרגיש שפה אני יכול לתרום רבות ולתת הרבה יותר ולקחת את העיר הזאת למקום שמגיע לה. החלטתי להתמודד כי אני חושב שהגיע הזמן למנהיגות משתפת, ישרה הגונה ושקופה. הגיע הזמן למנהיגות שחושבת בגדול ויודעת ליישם. באתי לתת את כל כולי לעיר הזאת. אני מגיע עם ניסיון מוניציפאלי עשיר, ניסיון במערכת הארצית, אני יודע איך להביא את הכסף לעיר ואיך להניע פה תהליכים, אני יודע לעבוד בשיתוף פעולה עם משרדי הממשלה ואני חולם פה בגדול. אני מביא איתי ארגז של כישורים ויכולות ואני מאמין שאני יכול להעצים את העיר".
מה הנושאים והבעיות בעיר בהם תתמקד?
"בראש ובראשונה בהוד השרון יש בעיות תשתית. בתחבורה, במוסדות ציבור ובמוסדות חינוך. אנחנו הולכים להשקיע כסף בפיתוח השכונות החדשות והוותיקות. לצד שכונת 1200 שעדיין לא מפותחת, יש שכונות ותיקות שנבנו לפני 20 שנה ואין בהן שום השקעה. התחבורה היא בעיה כלל ארצית, אבל ניתן להקל על תושבי העיר. ניתן לחבר את דרך הים לכביש 4. ניתן להקים מחלף בכביש 531 לדרך רמתיים. ניתן להקים מערך שאטלים אל אזורי התעשייה והרכבות.
3 צפייה בגלריה
הכנס של נדב דואני. צילום: יח"צ
הכנס של נדב דואני. צילום: יח"צ
הכנס של נדב דואני. צילום: יח"צ
"מוסדות החינוך שלנו סובלים מתת השקעה. בתי הספר נבנים בסטנדרט בסיסי בלבד. אני רוצה לחדש את בתי הספר, להכניס מערכות טכנולוגיות, לפתח מרחבי למידה רחבים, ילד צריך להגיע למקום שנעים בו. אני יודע איך לעשות את זה.
"אחת הבעיות בקדנציה הזו שתושבים מרגישים שאין להם מענה בעירייה. המדיניות שלי היא מדיניות אמיתית של דלת פתוחה אצל ראש העיר ואצל כל מנהלי המחלקות והאגפים. אני מתכוון לרדת לשטח באמת, לסייר בשכונות, לקיים מפגשי תושבים באופן קבוע, אני מתכוון להקשיב לציבור. אני אאפשר שקיפות מקסימלית: שידורים חיים מתוך ישיבות מועצה וועדות. הפרוטוקולים יעלו לאתר העירייה. אני מתכוון להחזיר את אמון התושבים בעיריית הוד השרון".
השבוע השיק דואני את הקמפיין שלו בנוכחות מאות מתושבי העיר והציג את הסלוגן שלו: "בשביל כולם". "אני אהיה ראש עיר בשביל כל תושבי העיר, אין יותר הפרד ומשול. אני רוצה את כולם איתי וגם מי שייבחר לא ללכת איתי – אני אהיה ראש עיר בשביל כולם. אני אייצג את כולם. כך ייראה סולם הערכים שלי כראש העיר".