2 צפייה בגלריה
אביבה גוטרמן. צילום: יגל קוממי
אביבה גוטרמן. צילום: יגל קוממי
אביבה גוטרמן. צילום: יגל קוממי
חברת המועצה אביבה גוטרמן, שהכריזה לפני מספר חודשים על ריצה לראשות עיריית הוד השרון, החליטה לפרוש מהמרוץ ולחבור כמספר שתיים למועמדת יפעת קריב.
גוטרמן, שבין יתר תפקידיה במשך השנים, כיהנה בעבר כסגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך וניהלה את תיאטרון הבימטרון בעיר במשך 17 שנים, צפויה להשתלב במקום השני ברשימתה של קריב למועצה ותיטול חלק פעיל מאוד בקמפיין הבחירות, לרבות בגיבוש תוכניות החינוך, התרבות והשירות לתושב.
חברת המועצה לשעבר וחברת הכנסת לשעבר, יפעת קריב היא בין המועמדים הבולטים במערכת הבחירות הנוכחית. גוטרמן מוערכת בעיר על ידי ציבור רחב ומעניין יהיה לראות האם החבירה המשותפת תוביל למומנטום בדעת הקהל המקומית.
2 צפייה בגלריה
יפעת קריב. צילום: רפאל בן משה
יפעת קריב. צילום: רפאל בן משה
יפעת קריב. צילום: רפאל בן משה
יפעת קריב: "אביבה גוטרמן היא שליחת ציבור מהסוג שאנו כאזרחים וכתושבים גאים וגאות בו. לאורך כל עשרות שנות פעילותה, אביבה תרמה להוד השרון בכל תפקיד שמילאה והניסיון הרב שלה הוא יתרון גדול מאוד עבור תושבי העיר. אביבה ואני רואות עין בעין את הסוגיות המרכזיות בעיר ובשל כך החיבור בינינו אידיאולוגי וטבעי. כשאביבה לצדי, נחרוש את העיר על כל שכונותיה ורחובותיה ונביא בשורה חדשה ומבטיחה לתושבי הוד השרון ונזניק את העיר הכי גבוה שיש".
אביבה גוטרמן: "מתוך היכרותי האישית עם כל המועמדים לראשות העיר, לא היה בעיניי ספק שיפעת קריב היא המועמדת המתאימה, הכשירה והטובה ביותר לניהול ענייני העיר. יש ליפעת רקורד עשיר ומגוון, זאת בזכות האנרגיות הבלתי נלאות שלה והיכולת לרתום ולסחוף אחריה אנשים. מבין כל המועמדים, ליפעת יש חזון ברור ומדויק לקידום ענייניה של הוד השרון ותושביה, ובנוסף לכך יש לה את הניסיון, היושרה והאכפתיות, שרק בעזרתם ניתן לממש את החזון הזה ולהפוך אותו למציאות".