באמתחתו של אלי טימור, מספר 2 ברשימת כן להוד השרון של המועמדת לראשות העירייה כנרת כהן, יש לא מעט הישגים ששינו את המציאות ההוד השרונית.
1 צפייה בגלריה
כנרת כהן ואלי טימור | צילום: באדיבות המטה של כנרת כהן
כנרת כהן ואלי טימור | צילום: באדיבות המטה של כנרת כהן
כנרת כהן ואלי טימור | צילום: באדיבות המטה של כנרת כהן
בין השאר בכהונתו כמחזיק תיק הספורט בעירייה, הוביל טימור שגומע בריצה על בסיס יומיומי עשרה קילומטרים מדי יום, תפיסה לפיה הספורט הוא כלי לשיקום והעצמה קהילתית. התפיסה הזו בא לידי ביטוי ביוזמתו של טימור ביחד עם רשות הספורט העירונית בהקמת טריאתלון הילדים ההוד השרוני, הגדול בארץ, מירוץ הוד השרון ואירועים איקוניים נוספים שהפכו זה מכבר לחלק מהנוף המקומי.
טימור, שהיה חבר מועצת העירייה בין השנים 2013-2008, כיהן גם חבר בוועדות המכרזים, תכנון ובנייה והביקורת. הוא מחזיק ברזומה מרשים של עשרות שנים בתעשיות הביטחוניות בישראל כשבמקביל התנדב רבות בקהילה המקומית.
אלי טימור הוסיף:
“כבכיר בתעשיות הביטחוניות בישראל, כמי שניהל מערכים מורכבים על כלל ממדיהם, אני מכיר בעובדה שהחינוך שאנו מקנים לילדינו הוא הבסיס המהותי ביותר לחוסן הכלכלי, הביטחוני והחברתי שלנו. חינוך לא מתחיל ונגמר במערכת החינוך: אלא בא לידי ביטוי בכלל ממדי החיים.
"ספורט הוא אמצעי רב עוצמה שמאפשר הקניית יכולות, מיומנויות, ביטחון עצמי, ערכים - ומסגרת - שיכולים לספק מערכת תמיכה רבת כוח לחינוך הפורמלי. ספורט הוא כלי לשמור את הנוער על דרך הישר, להקנות להם ערכים - ואף לשקמם”.
לגבי הצטרפותו לרשימה של כנרת כהן, אמר טימור:
“כמי שהיה חלק מהמערכת שנים - ועבד צמוד לכלל הגופי בעירייה, כולל חלק ניכר מהמועמדים לראשות כיום: לא היה בליבי ספק שכנרת היא האישה הנכונה להוביל את העיר בהצלחה. ניהול עיר - במיוחד עיר חדשה כהוד השרון - הוא אתגר שדורש ניסיון, הבנה, כלים וחזון - וכנרת משלבת את כל אלה לצד מחויבות אנושית ורגישות חברתית".