רשת בתי הקפה והמעדניות Buy The Way שיפצה את סניף הדגל, הממוקם בצומת רעננה מרכז. הסניף עבר מתיחה ועיצוב מחדש עם מחלקות רחבות של מעדנייה, יינות בוטיק, אזור לחמים, מאפים, כריכים, סלטים, שתייה קלה ומיצים, עמדת פעם שלישית גלידה, מתחם ישיבה רחב בבית הקפה, הכולל גם מרפסת המציעה גינה גדולה שופעת צמחייה.
1 צפייה בגלריה
הסניף המחודש בצומת רעננה
הסניף המחודש בצומת רעננה
הסניף המחודש בצומת רעננה
(צילום: יח"צ)
קראו גם >>>>
השקת הסניף המחודש של רשת Buy The Way שתהיה באמצע אוגוסט מגיעה יחד עם התרחבות מחלקות המעדנייה, הכריכים והמאפים, המציעות מוצרי מזון מחומרי גלם איכותיים וטריים. הסניף המחודש הממוקם בצומת רעננה, במתחם תחנת הדלק, פתוח 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, כולל חגים ובמקום ישנה חנייה בשפע.
במעדנייה האיכותית והמיוחדת תוכלו ליהנות ממגוון ממרחים, מיצים סחוטים טריים, מגוון יינות של יקבי בוטיק ישראליים, גבינות ממחלבות קטנות ועוד, כל זאת יחד עם חוויית קנייה נעימה, טעימה, נוחה ואסתטית.
בסניף הוקמה מחלקת לחמים גדולה וחדשה, המציעה לחמים מיוחדים ומגוונים כמו לחם שיפון צימוקים ואגוזים, לחם דגנים קל, לחם גבינת רוקפור ואגוזים, לחם כוסמת, לחמי מחמצת ועוד. מרבית הלחמים אינם מכילים ביצים ומוצרי חלב. תוכלו למצוא גם מגוון סוגי חלות, לחמניות ובריושים. מחלקת הקונדיטוריה הצמודה מציעה עוגות בחושות, עוגות שמרים, מאפים, עוגיות, טארטים של פירות העונה, קינוחים ועוד...
בבית הקפה המחודש מוצעות ארוחות בוקר מגוונות, פסטות, מנות דגים משובחות, סלטים, קישים ומבחר כריכים מפתיעים, חלקם טבעוניים, גלידה של מותג הבית פעם שלישית גלידה ועוד. בקרוב יושקו 2 תפריטים חדשים – תפריט כריכים ותפריט רחב לכל שעות היום.
בנוסף, ישנו שירות משלוחים והזמנות של כל המוצרים, המאפים והארוחות - עד הבית! לקבוצה 2 סניפים נוספים: בכפר סבא הירוקה ובשדה אליעזר בצפון.