המראה המוכר של משאיות הובלת דירות מאפיין בעיקר את חודשי הקיץ בגלל האופי המשפחתי של ישראל, אבל יש הובלות בהוד השרון בכל חודשי השנה. מלבד העברת דירה של אנשים שלאו דווקא תלויים במועד סיום שנת הלימודים, יש לא מעט משפחות שיכולות לעבור באמצע השנה ולנצל כמה שיותר טוב את העונה. הקרבה של היישובים זה לזה והעובדה שלפעמים המעבר אינו משפיע על כתובת מוסד הלימודים מאפשרת למשפחות אלה ליהנות מהובלות מוזלות יותר בעונה הבוערת פחות. כמו שכבר שמתם לב, אנחנו אכן נמצאים כבר בעיצומה של עונת החורף, וזוהי עונה זולה הרבה יותר לכל מי שצריך את ההנחה.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

מעבר דירה בנוחיות

חברת הובלות מיכאל ובוריס מכירים היטב את השאלות על הנחות מחיר הובלות בהוד השרון גם בעונה הבוערת, אבל הלחץ והעומס אינם מאפשרים להם להקל בכך עד שמגיעים לעונה הנוחה יותר. החורף הוא לא רק אידיאלי לקבל הנחה במחיר כי אם הוא מאפשר הובלות דירה בנוחיות וללא לחץ. כאשר יש פחות משפחות שזקוקות להובלה, למובילים יש את כל הזמן שבעולם להתפנות למעבר הדירה שלכם בלי לוח זמנים עמוס. כשיש יותר זמן יש גם גמישות בקביעת מועד ההובלה ולכם זה יכול להתאים יותר לעבור דווקא באמצע היום. זה לא תמיד מובן מאליו לקבל שעה שנוחה לכולם.

ההבדל בין הובלת קיץ להובלת חורף

הובלת דירה בחורף היא גם הובלה של בתי עסק ומשרדים ולא רק של דירות פרטיות. מוכרת התופעה של שכירת משרדים וחללי עבודה בתקופה שבה המחירים שלהם עולים, בקיץ דווקא, משום שאז נוח להוציא עובדים לחופשה ולנצל את הזמן לעשות ארגון מחדש של העסק. הבעיה של המחיר הגבוה והתנאים הנוקשים לחוזה נפתרת כשעושים זאת לא בעונה הבוערת. היא מאפשרת לעבור מבלי להיות כבול לאילוצים של חופשות של העובדים ולכן גם נוחה יותר בחתימה על חוזי שכירות חדשים מבלי להתפשר על המחיר. כך שבסופו של דבר, מתברר שההובלה באמצע השנה יכולה להיות חסכונית הרבה יותר.

להתכונן להובלת חורף

הובלת חורף מאפשרת לכם גם לא להיות לחוצים כל כך באריזת הדירה ולעשות את המיון ההכרחי לפני כן. בקיץ, הלחץ מחייב לפעמים לוותר על מיון ואריזה נכונים וחכמים יותר ולכן אתם עשויים לגרור אתכם עוד רכוש ותכולה שלא באמת נחוצים לכם. הובלות בשרון נעשות ביעילות גדולה יותר כאשר אתם יכולים להקדיש זמן ומחשבה למה שאינכם יכולים לוותר עליו לעומת מה שבאמת כבר אפשר לזרוק. מובילי דירה יכולים לארוז לכם את התכולה בצורה הרבה יותר יעילה ותוך כדי כך תוכלו לעבור על החפצים ולמיין בזמן האריזה תתפלאו לדעת כמה מטען עודך אתם לוקחים אתם ממקום למקום, גם כאשר מדובר במשרד ובעסק ולא רק בדירת מגורים. מומלץ להתחיל מחדש במשקל קל יותר, וזה גם חסכוני יותר במשקל.