אחת האטרקציות הכי מבוקשות כיום בענף מסיבות הרווקות היא סדנה או הרצאה של סקסולוגית. האטרקציה הזו מבוקשת מאוד כי היא מתאימה מאוד לכרב שכולו ערב נשי ואם מעוניינים להכניס אליו עניין ואקשן אין ספק שסקסולוגית יכולה ליצור עניין כזה. במאמר זה אנו בפורטל קרמל נעזור לכם לבחור את הסקסולוגית הנכונה ביותר עבור המסיבה שלכן.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

איך בוחרים סקסולוגית למסיבת רווקות

כשבוחרים סקסולוגית למסיבת רווקות יש חשיבות רבה לבחירה. עליכן לדעת כי מצאתן את האישה הנכונה שתתאים לסגנון המשתתפות, בכל זאת מדובר כאן על נושא אינטימי שכל אחת חווה בצורה שונה. חשוב לדעת בנושא של סקסולוגית כי יש כל מיני סוגי הרצאות וסדנאות בנושא וכדאי לברר מה הכי נכון עבורכן. הסקסולוגית עוסקת למעשה בחיי המין והדרכים לשיפורם ושדרוגם. כחלק מן הסדנה או ההרצאה היא תדבר איתכן על סקס, תיתן טיפים ואף תכניס מספר משחקים, אך חשוב שתדעו שיש מספר סוגים של סקסולוגיות ואנו נספר לכן כאן על הסוגים השונים.

סקסולוגית המשלבת הומור

לבנות שדיבור על סקס יכול להביך אותן, בהחלט תתאים סקסולוגית המשלבת הומור כחלק מהסדנה. כאשר הסקסולוגית מכינסה הומור לסדנה, היא למעשה שוברת את הקרח והמשתתפות הרבה יותר קלילות עם הנושא ופחות מובכות. זה יכול להתאים לבנות צעירות יותר אשר עדיין לא נחשפו רבות לנושא.
סקסולוגית רוחנית
הסקסולוגית הרוחנית מביאה למעשה את הקסם המיוחד שיש בחוויה המינית הזוגית, בסדנה זו תוכלו ללמוד מעט על סקס כחוויה רוחנית של חיבור לבן הזוג וחיבור להרגשה בעת הסקס. יוזכרו מושגים כמו טנטרה למשל ותנוחות מן הקמאסוטרה ולעיתים הסקסולוגית תשלב גם פתיחה בקלפי טאטרוט אשר מסבירה לכל אחת איזה טיפוס היא בסקס ובחוויה הרוחנית של סקס עם בן הזוג. הזמנת סקסולוגית רוחנית מתאימה לנשים שמחפשות לדעת יותר, להכיר יותר ושהנושא אינו מביך אותן, להיפך הן פתוחות לדעת טיפים רחבים בנושא.

סקסולוגית אשר משלבת מעגל נשים שמדבר על תקשורת זוגית

זוהי סקסולוגית אשר לא בהכרח מדברת רק על החוויה המינית, אלא משלבת גם טיפים על תקשורת עם בן הזוג, תמיכה נשית ובין היתר גם טיפים לעונג מיני והסרת המחסומים הנשיים שלעיתים נמצאים במהלך סקס. סקסולוגית כזו לרוב תשלב הפעלה של ריקוד חושני ומעגל נשים משתף. זו חוויה אשר מתאימה לנשים שפתוחות אל מול שאר המשתתפות ואין להן בעיה לשתף פעולה.
לסיכום, הדרך הנכונה לבחור סקסולוגית למסיבת רווקות היא להכיר היטב את המשתתפות והכלה ולהתאים את הסקסולוגית לסגנון המשתתפות. אם אתם מחפשים ערב קליל וזורם תביאו סקסולוגית המשלבת הומור וצחוק ואם מדובר בחבורת נשים קצת יותר בוגרת, ללא ספק תוכלו ללכת על הסוגים הנוספים שהזכרנו. בכל מקרה אצלנו בפורטל קרמל תוכלו למצוא מגוון של סקסולוגיות בכתובת www.karamel.co.il.