פינוי דירות הוא שירות מקצועי המאפשר לכל אחד ואחת מביניכם לפנות תכולה מיותרת משטח הדירה, החנות, המשרד או כל מבנה אחר, ולהסתייע גם בשירותי ניקיון במידת הצורך. שירות זה מיושם על ידי חברת המרכז לפינוי דירה בישראל, המפעילה צוותי עבודה בפריסה ארצית, ובין היתר בהוד השרון.
המאמר שלפניכם נכתב בשיתוף המומחים של המרכז לפינוי דירה בישראל. לשאלות נוספות בנושא מוזמנים להכנס לאתר הגדול ביותר בנושא פינוי דירה: https://mlpinui.co.il/
פינוי דירה מוזנחת וניקיון בהוד השרון
אחד משירותי החברה בהוד השרון הוא שירות ייעודי לפינוי דירות מוזנחות הסובלות מתחזוקה ירודה. במסגרת השירות, מוצע לכם גם פינוי מקצועי של כל פריטי התכולה הישנה והמיותרת המצויים בשטח הדירה וגם שירותי ניקיון שנועדו להחזיר את שטח הדירה למקום נעים וראוי למגורים.

1 צפייה בגלריה
פינוי דירה
פינוי דירה
פינוי דירה
(צילום: המרכז לפינוי דירה בישראל)

אגרנות כפייתית בהוד השרון
בדומה לערים אחרות בישראל, גם בהוד השרון מצויות לא מעט דירות מגורים בהם מתגוררים אגרנים כפייתיים הנוהגים לאסוף ולאגור פריטי תכולה מיותרים באופן אובססיבי בשטח הדירה. פעולת האגרנות הכפייתית מובילה לנזקים רבים בשטח הדירה ולתחלואים ומפגעים סביבתיים שונים, דבר המחייב פעולת פינוי מקצועית של כל תכולת האגרנות ולאחריה פעולות של חיטוי וניקיון הדירה. המרכז לפינוי דירה בישראל היא אחת מהחברות המובילות ביותר בארץ בתחום האגרנות הכפייתית והיא פועלת בשיתוף עם גורמי רווחה עירוניים לצורך מיגור תופעת האגרנות הכפייתית.
פינוי ירושה בהוד השרון
שירות מקצועי נוסף המוצע לכם על ידי החברה מיועד ליורשי דירות ותכולה. שירות זה מאפשר ליורשים להיפטר מתכולת ירושה שאין בה צורך, ובתוך כך, לפנות את שטח הדירה בה מאוחסנת תכולה הירושה. בשלב זה, חשוב לציין שתהליך פינוי ירושה הוא שירות מקצועי במסגרתו מושם דגש על סינון ומיון התכולה, דבר המאפשר ליורשים לבחור איזה פריטי תכולה הם מעוניינים לשמור ומאיזה הם רוצים להיפטר. בדומה לכל שירות אחר המוצע לכם על ידי המרכז לפינוי דירה בישראל, גם במסגרת של פינוי ירושה בהוד השרון, מוצעים למזמיני השירות, מגוון רחב של שירותים נלווים שנועדו לשדרג את סביבת המגורים לאחר פעולת הפינוי.
פינוי תכולת דירה
כחלק ממעטפת השירות המורחבת המוצעת לתושבי הוד השרון על ידי המרכז לפינוי דירה בישראל, תוכלו למצוא גם שירות ייעודי לפינוי תכולה מכל סוג ולכל מטרה, החל מפינוי פריטי תכולה ישנים משטח דירות אותן רכשתם בשוק יד שנייה, דרך פינוי תכולה כחלק ממעבר בין דירות ועד לפינוי פריטי תכולה בודדים שאתם מתקשים להוציא מביתכם בכוחות עצמכם.
המרכז לפינוי דירה בישראל - איך אנחנו נעזור לך ?
כל תהליך פינוי המיושם על ידי צוותי העבודה המנוסים של המרכז לפינוי דירה בישראל, מותאם באופן פרטני לצרכי הפינוי והמצב התחזוקתי של שטח הנדרש לפינוי, כאשר מעטפת השירותים מותאמת ומיועדת גם לבעלי דירות ובתים פרטיים וגם לבעלי עסקים המעוניינים לפנות תכולות משטח המשרד, החנות, המפעל, המחסן וכדומה. כמו כן, השירותים מיועדים לוועדי בתים וחברות תחזוקה הנדרשים לפינוי תכולה מחדרי מדרגות ושטחים משותפים נוספים בשטח המבנה, לרבות, חצרות, גגות, מקלטים ומחסנים.
למעשה, פתרונות השירות ההיקפיים המוצעים לכם על ידי צוותי העבודה של המרכז לפינוי דירה בישראל, מאפשרים לכלל תושבי הוד השרון, להיפטר אחת ולתמיד מהתכולה המיותרת בה הם מחזיקים, ובתוך כך, ליהנות גם משירותי ניקיון יסודיים של השטח המיועד לפינוי. כל תהליך של פינוי מתחיל למעשה בסימון ומיון התכולה המיותרת אותה אתם רוצים לפנות, כאשר תכולה חסרת ערך או שימוש מועברת ישירות לאתרי הפסולת והמחזור המיועדים לצורך כך, ואילו תכולה בה ניתן לעשות שימוש נוסף, ניתן להעביר למוסדות סיוע שונים ברחבי הארץ כתרומה לקהילה. בסיום מלאכת הפינוי, מוצע לכם על ידי אנשי הצוות, שירות ניקיון יסודי בהתאם למצב התחזוקתי של נקודת הפינוי, בין אם מדובר בדירות מגורים, בית פרטי, משרד וכדומה, וזאת בנוסף לשירותים נלווים נוספים העומדים לרשותכם, וביניהם:
• שירותי הדברה להרחקת מכרסמים ומזיקים מסביבת המגורים
• שירותי חיטוי של סביבת המגורים להפגת ריחות לא נעימים
• שירות ייעודי לפירוק ארונות קיר ישנים ורקובים, מטבחים ישנים וכדומה
• שירות ייעודי לתיקוני בלאי קלים בסביבת המגורים
• שירותי סיוד וצביעת קירות הסובלים מתחלואים שונים כגון פטרת ועובש
• שירותי הובלת כחלק מתהליך מעבר בין דירות
• שירותי סידור וארגון מחדש של סביבת המגורים
פינוי פסולת ואשפה מדירה בהוד השרון
בונים או משפצים? אחד מהשירותים המקצועיים המוצעים לכם על ידי החברה הינו שירות ייעודי לפינוי פסולת בנייה בגמר עבודות הבנייה או השיפוץ. כמו כן, תוכלו למצוא שירות ייעודי לפינוי אשפה מדירות מגורים ישנות ומוזנחות ו/או דירות אגרנות המתאפיינות בערימות של אשפה הנוצרת בעקבות עומס היתר של פריטי תכולת האגרנות.
סידור בתים וניקיון בהוד השרון
רוצים להפוך את סביבת המגורים שלכם לנקייה יותר, נעימה יותר ומסודרת הרבה יותר? זה הזמן ליצור קשר כאן עם חברת המרכז לפינוי דירה בישראל ולהיחשף לכל פתרונות השירות המוצעים לכם בתחום סידור בתים וניקיון בהוד השרון.

מוגש מטעם: המרכז לפינוי דירה בישראל