אך מה עושים כאשר באותה פגישה אין את הקליק שאתם כל כך רוצים שיהיה? הסיטואציה הזאת יכולה לקרות, מהצד שלכם אתם אמורים להתכונן גם אליה. בסופו של יום לא תמיד יהיה את הקליק הראשון שכל כך רציתם שיהיה. אז מה עושים החל מאותו הרגע? הכי פשוט זה לוותר על הפגישה הבאה, אך זה לא תמיד יהיה הצעד הנכון.
2 צפייה בגלריה
קליקופיד
קליקופיד
קליקופיד
(צילום: קליקופיד)
תנסו לחשוב מדוע לא היה קליק לא פעם יצא לנו לשמוע אנשים מספרים כי בהתחלה לא היה קליק אבל נגמר בחתונה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לדעת כיצד לפעול החל מאותו הרגע שבו הסתיימה הפגישה הראשונה. בשלב הראשון יהיה עליכם לנסות לחשוב מהי הסיבה שבגללה לא היה קליק בניכם לבין הצד השני. יכול להיות כי אחרי שתריצו את הפגישה בראש שלכם תוכלו לשים את האצבע על פרמטרים שונים. ברגע שתבינו מה גרם לכך שלא יהיה את הקליק המיוחל, תהיה לכם אפשרות לעשות תיקונים לפעם הבאה. יכול להיות כי אחרי שתבצעו את התיקונים הללו תוכלו סוף כל סוף להרגיש את התחושה המיוחדת. הכי קל זה להרים ידיים, ולנסות לחפש את הפרטנר או הפרטנרית הבאים. עם זאת הצעד הנכון במקרה הזה תהיה לתת עוד צ'אנס על מנת שתוכלו לעשות את הבחירה בלב שלם. אם תהיו שלמים עם הבחירה תוכלו להתקדם הלאה מבלי להסתכל לאחור.
משנה מקום משנה מזל בחלק גדול מאוד מהמקרים בחירת המקום שבו התקיימה הפגישה גרמה לבעיות. המקום שבו תיפגשו עם אדם כזה או אחר אמור לשנות את ההרגשה כולה. על מנת שייווצר קליק בין שני אנשים חשוב מאוד לבחור מקום שמתאים לשניהם. אם המקום מתאים רק לבן אדם אחד, לא מן הנמנע כי האדם השני ירגיש שלא בנוח. לכן תנסו לשנות את המקום כאשר אתם מזמינים את בן או בת הזוג לפגישה השנייה. כאשר משנים את המקום ניתן לראות עוד צדדים באותו אדם שאתם נפגשים איתו. זה מה שגורם לאנשים שונים להגיד כי בהתחלה לא היה קליק אבל נגמר בחתונה.
2 צפייה בגלריה
קליקופיד
קליקופיד
קליקופיד
(צילום: קליקופיד)
תמיד טוב לשאול שאלות קשה לכם ליצור קליק עם האדם שנמצא בצד השני של המתרס? מבחינתכם להרים ידיים זוהי הבחירה המובנת מאליה. עם זאת אנו מציעים לכם לנסות לשאול שאלות שונות שיכולות לשפוך לא מעט אור. הרי יכול להיות שהריחוק בניכם לבין אותו אדם נובעת בגלל מגוון רחב של סיבות שונות. אי לכך תוכלו לבחון את המצב ולנסות להבין מה נמצא מתחת לפני השטח. אחרי שתשאלו את השאלות הנכונות יהיה לכם קל להבין את הצד השני. כאשר הצדדים מבינים זה את זה יהיה הרבה יותר פשוט לגרום להם ליצור את הקליק הראשוני.
לעיתים זה פשוט לוקח זמן אל תחששו אם אין את הקליק הראשוני כבר על הפעם הראשונה שנפגשתם. כמובן שזה תמיד משמח לחזור מדייט ראשון שהיה בו קליק שלא חשבתם שיכול להיות כמותו. אך לא תמיד זוהי המציאות, ומוטב כי תכירו גם את הצד השני של המטבע. זה שלא היה את הקליק על הפעם הראשונה זה לא אומר שלא יכולה להתפתח זוגיות. לעיתים דווקא מהמצב הזה תמצאו את עצמכם מפתחים זוגיות מדהימה שעולה על כל הציפיות. כאשר מגיעים לפגישה השנייה או השלישית עם ציפיות גבוהות זה עלול רק לפגום בחוויה עצמה.