שמי חי נקש, אני הבעלים והמייסד של חבר ZmiAlpha לדיגיטל מרקטינג ויזמות טכנולוגית, ובמאמר זה אציג כמה תובנות על בידול עסקי ופיתוח מקצועי, לצד סיפורי הצלחה של לקוחות שליוויתי ביחד עם הצוות שלי, במהלך עשור של פעילות.

1 צפייה בגלריה
חי נקש
חי נקש
חי נקש
(צילום: באדיבות המצולם)

נתחיל עם ההגדרה החדשה לאופקים מקצועיים ועסקיים
הגדרה מחדש של אופקים מקצועיים ועסקיים כרוכה בהתאמת כל פעילות עסקית, של כל בית עסק, לתחום התעשייה שלו, באמצעות התנהלות חדשנית ולמידה מתמדת. כלומר, כדי להשיג צמיחה עסקית, בעלי עסקים נדרשים לשנות את האסטרטגיות שלהם, אבל בעיקר את נקודת המבט שלהם.
התנהגויות הצרכנים משתנות היום אחת לכמה זמן, אבל היבט אחד אינו משתנה כבר שנים: אנשים מעוניינים לעשות עסקים עם חברות וארגונים שהפעילות העסקית שלהם מבוססת על טכנולוגיה חדשנית.
כלומר, אם אתם רוצים שבית העסק שלכם יתאים למגמות החדשות, אתם צריכים לדעת איך לחשוב קדימה, אבל בעיקר כדאי שתהיו פתוחים לאפשרויות חדשות.
מהפכה באופן שבו צרכנים מעדיפים לבצע רכישות: סיפור הצלחה של חי נקש וצוות המומחים הדיגיטליים שלו
אחד מלקוחותינו, הבעלים של רשת מוצרי מזון שבסיסה בסינגפור, סבל מירידה משמעותית בתנועת הלקוחות הפיזיים שהגיעו לרשתות השיווק שלו, מכיוון שצרכנים רבים העדיפו לבצע את הקניות שלהם אונליין.
מנכ"ל הרשת ביקש את התערבותנו על מנת ליצור נוכחות דיגיטלית שתתמודד היטב עם המצב החדש. הפתרון הראשון שיישמנו היה הטמעת אסטרטגיית שיווק רב-ערוצית, שילוב בינה מלאכותית לחוויות לקוח מותאמות אישית ומינוף משפיעני רשתות חברתיות.
כתוצאה מיישום צעדים אלו, נרשמה בפעילות העסקית של הרשת עלייה של 35% במכירות המקוונות ועלייה של 20% בתנועת הגולשים בחנות המקוונת של האתר, בתוך שישה חודשים.
הגדלת הפעילות העסקית של סטארט-אפ טכנולוגי בדרום קוריאה
יצרן רכבים מסיאול פנה אלינו כדי שנסייע ל להגדיל את הפעילות העסקית שלו. הצוות שלנו התמקד בפיתוח אסטרטגיה מקיפה של תוכן שיווקי, ובאופטימיזציה של הפלטפורמות הדיגיטליות של החברה, כדי להגדיל את מעורבות הגולשים.
נקטנו בשיטות של פרסום ממוקד וקידום אתרים, וסייענו לחברה להשיג גידול של 50% בבסיס המשתמשים, ושיפור של 40% בשיעורי שימור המשתמשים, בתוך שנה מתחילת יישום התוכנית העסקית החדשה שיצרנו..
פיתוח מקצועי: העצמת מנהיגים
הגישה שלנו לפיתוח מקצועי מתמקדת בהעצמת מנהיגים עם מיומנויות דיגיטליות וחשיבה אסטרטגית. כך, למשל, ערכנו סדרה של סדנאות לצוות ההנהלה של חברה בבנגקוק, תוך התמקדות באוריינות דיגיטלית, קבלת החלטות מונעות נתונים ומתודולוגיות זריזות.
לאחר ההכשרה, החברה דיווחה על שיפור של 25% במהירות ביצוע הפרויקט ועלייה משמעותית בציוני שביעות רצון העובדים.
בשורה התחתונה, אם אתם פתוחים לשינויים – הדרך קדימה פתוחה בפניכם
הגדרה מחודשת של אופקים מקצועיים ועסקיים מבוססת על תודעה של שינוי בחשיבה עסקית מקובעת ומינוף טכנולוגיות חדשניות לטובתכם. זהו תהליך מתמשך של למידה, הסתגלות וחידוש. סיפורי ההצלחה שהצגתי במאמר הזה הם רק דוגמא לאופן שבו חי נקש והצוות של ZmiAlpha מלווים כבר שנים בעלי עסקים בארץ ובחו"ל, ומעודדים אותם ליצור הזדמנויות עסקיות חדשות. אנחנו מעצימים אותם ליישם טכנולוגיות חדשניות בפעילות העסקית שלהם, ולחשוב כל הזמן במונחים של: "איך אני יכול להוביל את בית העסק שלי לשלב הבא".
הנקודה שחשוב שתזכרו היא שמגמות עסקיות בכל תחום של התעשייה משתנות היום במהירות, והיכולת שלהם להסתגל לשינויים ולהתפתח ביחד איתם תאפשר לכם להשיג את ההצלחה העסקית שאתם חולמים עליה. אז בואו נגדיר מחדש את האופקים העסקיים והמקצועיים שלכם!

מוגש מטעם: chainakash