הגעתם לנחלה וביכולתכם לקנות דירה חדשה מקבלן או דירת מגורים יד שניה. חשוב שתבינו שזהו תהליך שחייב להיות מלווה בייעוץ משפטי על ידי עורך דין שמתמחה בכך. במקרה של רכישה או מכירת דירה, שימוש בעורך דין מקרקעין אינו בגדר המלצה, אלא חייב להיות מגולם כחלק מהליך הרכישה.
1 צפייה בגלריה
עו"ד אלון לוי
עו"ד אלון לוי
עו"ד אלון לוי
(צילום: באדיבות עו"ד אלון לוי)
עורך דין מקרקעין טוב בודק על שעבוד או חובות הדירה
אם אתם מחפשים אחר עורך דין מקרקעין בהוד השרון לקניית הדירה החדשה, ודאו כי אינו רק מלווה את תהליך חתימת החוזה, אלא שביכולתו המקצועית להעניק סיוע בשלבים שונים של תהליך הקניה או המכירה. כמו בדיקות של איכות המבנה, עבודה מול הרשויות, תכנון הסכמים, סיוע בלקיחת משכנתאות וכמובן ליווי במעמד החוזה.
מה עם מיסים? תנו לעורך הדין אלון לוי לעשות זאת עבורכם
עורך דין לקניית דירה חדשה יבדוק בראש ובראשונה על היבטי המס הנובעים מכך. יש להבין כי בתחום המקרקעין, היבטי המיסוי משפיעים על התשלום הסופי שתשלמו. ישנם סוגים שונים של מיסים כמו מס שבח, היטל השבחה ומס רכישה שיכולים לעלות לכם רבות, אם לא תתייעצו עם עורך דין המתמחה בכך. למשל, עורך דין העוסק בקניית דירה יודע לבדוק היבטים נוספים המשפיעים על תשלום הדירה, למשל, האם קיים היטל השבחה על הדירה?
עורך דין יסודי בודק את תשריט הבית המשותף
עורך דין מקרקעין טוב לא רק יודע את דיני המקרקעין ומלווה את הלקוחות שלו בזמן החתימה. עורך דין טוב יודע לבדוק את הדברים החשובים באמת לפני רכישת הדירה. אחת הפעולות החשובות ביותר היא לבדוק את תשריט הבית המשותף, את צורתו המקורית שלו וחלוקת הנכס המקורי כפי שנקבעו בפועל, וכך להשוות את הנכס שבחרתם לקנות כדי למנוע בעיות משפטיות בעתיד.
רוכשים או מוכרים דירה בהוד השרון? פנו למשרד עורכי דין ונוטריון אלון לוי ושות׳ לטיפול מסור ומקצועי המתמחה בדיני מקרקעין.
09-9550777
דרך מגדיאל 5 הוד השרון
הכתבה נוצרה על ידי ™sPReader בשיתוף משרד עורכי דין אלון לוי ושות׳