קודם כל, תמיד טוב לבחור בתכשיטים מאיכות טובה
השוק מציע היום מגוון רחב של תכשיטים מסגנונות שונים. בין היתר אפשר למצוא אינספור שרשראות, צמידים, עגילים וכן הלאה מאיכות פחות טובה. אנחנו מדברים על חיקויים אשר אולי עולים קצת פחות. אבל בדיעבד גם לא נראים טוב וגם נשחקים במהירות. חנות תכשיטים מקצועית היא המקום בו חושבים על כל פרט. כאשר את רוכשת מוצרים בחנות המתמחה בכך, את יכולה להיות בטוחה כי את רוכשת מוצרים טובים ואיכותיים בלבד, בלי פשרות. אגב, כבר בימי קדם היו מי שהשתמשו בתכשיטים כדי לסמל את מעמדם בחברה בה הם חיים. מכאן שרכישה של צמידים ושרשראות מאותה חנות תכשיטים מצויינת, תבטיח כי לא רק שאת תהני מהצמיד או העגיל אותו רכשת. אלא גם הבנות שלך והנכדות בבוא היום.

1 צפייה בגלריה
לבחור את התכשיטים המושלמים עבורך
לבחור את התכשיטים המושלמים עבורך
לבחור את התכשיטים המושלמים עבורך
(צילום: Martin de Arriba on Unsplash)

התאימי את הבחירות שלך לבגדים אותם את רגילה ללבוש
כולנו מסתכלות על מגזינים מחו"ל ועל כתבות אופנה. אבל לא פעם אנחנו בפועל לא באמת נלך עם איזה פריט אותו יכולה ללבוש דוגמנית המגיעה לפרמיירה יוקרתית. פשוט משום שאנחנו מתגוררות בישראל ובדרך כלל לא מוזמנות לאירועים יוצאי דופן. אבל זה לא אומר כי את לא יכולה למצוא את אותם פריטים שיתנו לך להרגיש מלכה ליום אחד. לכן, ההמלצה שלנו, אם את באמת רוצה ליהנות מאותה שרשרת או מאותו צמיד זה לבחור באותם פריטים אשר את יכולה לדמיין את עצמך הולכת איתם ונהנת מהם באופן קבוע. אגב, זה ממש לא אומר כי את לא יכולה לשחק עם טקסטורות, צבעים וסגונות שונים. אבל כן כדאי תמיד לדמיין את עצמך עונדת את התכשיט לפני הרכישה. אגב, כדי להפוך את הבחירה הרבה יותר קלה, יש לך דוגמאות ותמונות באתר של חנות תכשיטים בה בחרת, דרכן תוכלי לקבל חוויה מוחשית של המוצר אותו את מתכוונת להזמין.
בחרי בפריטים אשר מתאימים למבנה הגוף שלך
למשל, נשים עם פנים קצת עגולות וקטנות, עגילים ארוכים יכולים לתת לך קצת אורך. אם הפנים שלך ארוכות יחסית, דווקא כדאי לבחור בעגילי חישוק או עגילים קטנים, אשר כמו תוחמים את המבנה של הפנים. אם את לובשת חולצה או שמלה עם מחשוף ואת רוצה להדגיש את עצמות הבריח, הניחי שרשרת אשר מדגישה בדיוק את החלק הזה של הגוף וכן הלאה. בסופו של יום, כאשר את בוחרת עגיל, שרשרת או טבעת, הם לא מגיעים בוואקום. את זו שבוחרת בדיוק איך לשלב את הפריטים ביחד עם הלוק הסופי. המראה המנצח אליו כיוונת לכתחילה.
אל תחששי לבחור בזהב או כסף, הכל הולך
יש איזו טעות רווחת של נשים רבות אשר נמנעות מלענוד תכשיטים מסוימים כי כאילו צבע התכשיט לא הולם את סוג העור שלהן. אנחנו רוצים להזכיר כי אין קשר ממשי בין השניים. את יכולה לבחור כל תכשיט ולמצוא את הדרך לשלב אותו עם הלוק הסופי. דווקא זה הזמן להתנסות ולבחור דווקא בחירות כאילו 'לא שגרתיות' תופתעי לגלות כמה מהר את מוצאת פריטים אשר לא חשבת כי יתאימו לך אבל בפועל הם הולמים אותך מאוד.

מוגש מטעם Pandora