מי שסובל מהזעת יתר, על אחת כמה וכמה בימי הקיץ החמים, יודע עד כמה המצב לא נעים ומקשה על ההתנהלות היומיומית. לכל זה יש פתרון יעיל ובטוח שמושג לרוב במפגש טיפול בודד ושאינו מצריך ניתוח – וכעת הוא זמין במרפאת כללית אסתטיקה בכפר סבא הירוקה.
הזעת יתר היא תופעה רווחת באופן שווה בנשים ובגברים. הזעה "רגילה" הופכת להזעת יתר כאשר כמות הזיעה גדולה ממה שדרוש לגוף כדי לקרר את עצמו. כאמור אין אמת מידה קבועה או כמותית שבאמצעותה ניתן להעריך אם כמות הזיעה תקינה או חריגה, אך כלל האצבע הוא שככל שמי שמזיע מרגיש כי איכות חייו נפגעת ומהווה גורם מפריע לשגרת יומו כך אפשר להגדיר כי הוא סובל מהזעת יתר.


1 צפייה בגלריה
נאוית ויב מנהלת מרפאת כללית כפ"ס
נאוית ויב מנהלת מרפאת כללית כפ"ס
נאוית ויב מנהלת מרפאת כללית אסתטיקה בכפ"ס
(צילום: יובל שרייר)

לרטיבות מהזיעה ולעיגולים שנוצרים בבגדים מתלווה לא פעם ריח מאוד לא נעים וגם תחושות קשות, של בושה, של חוסר ביטחון עד לפגיעה חברתית של ממש. המזיעים נוטים להימנע מלחיצת ידיים או ממגע גופני עם אחרים, נמנעים מפעילות ספורטיבית, חווים קושי בהחזקת כלים, מכשירי עבודה או כתיבה, קושי בשימוש במקלדת או באחיזה בהגה ורבים מהם זקוקים למקלחות מרובות ו/או להחלפת בגדים מספר פעמים ביום.
מה עושים? על סוגי הטיפולים להזעת יתר
את הטיפולים למניעת המטרד ניתן לבצע במרפאות האסתטיקה על ידי רופאי עור ומטפלים מקצועיים ומומחים לתחום. כדי להפסיק את פעילות בלוטות הזיעה ניתן לעשות זאת באמצעות הזרקות של בוטוליניום טוקסין(בוטוקס), אותו חומר מטיפולי הפנים אשר מונע את פעילות הבלוטות למשך מספר חודשים. מדובר בטיפול יעיל, אך הוא דורש תחזוקה שבה חוזרים על הטיפול בכל מספר חודשים (חצי שנה לערך). אפשרות נוספת, וקיצונית יותר היא ניתוח אשר פותר את הבעיה לצמיתות, אך הוא מחייב הכנה והחלמה וטומן בחובו את כל הסיכונים של ניתוח והרדמה. הפתרון החדיש, הבטוח והיעיל ביותר נמצא בדיוק באמצע בין שתי האפשרויות האלה – טיפול באמצעות מכשיר מירה דריי.
80% הצלחה אחרי טיפול בודד
המכשיר החדשני פועל בטכנולוגיית גלי מיקרו. בכללית אסתטיקה, בניגוד למרפאות אחרות – הטיפול מבוצע אך ורק על ידי רופאים. הרופא עובר על אזור הטיפול עם המכשיר ומחמם בעזרת גלי המיקרו את בלוטות הזיעה בבית השחי. אנרגיית החום ממיסה את בלוטות הזיעה ובכך למעשה מוציאה אותן משימוש. ברוב המקרים המטופלים מרוויחים מהעובדה כי לאחר הטיפול ניכרת גם הפחתה משמעותית של ריח הזיעה באזור. הטיפול במכשיר הוכח מחקרית וקלינית כפותר את בעיית ההזעה ברמה של 80% לאחר טיפול בודד, חלק קטן מהמטופלים יזדקקו לטיפול נוסף להשגת פתרון קבוע.
"היכולת להוביל שירותים חדשים ברמה הגבוהה ביותר"
תושבי כפר סבא, רעננה, הוד השרון והסביבה כבר לא צריכים להזיע כדי לקבל את הטיפול, שכן הוא מוצע כעת במרפאת כללית אסתטיקה בכפר סבא הירוקה. נאוית ויב, מנהלת המרפאה, מספרת על השקת השירות החדש. "למרפאה שלנו היכולת לתת שירות מקצועי ולהוביל שירותים חדשים ברמה הגבוהה ביותר עבור קהל לקוחותינו ולכן אני מאמינה שזו הסיבה שנבחרנו על ידי הרשת להוביל את טיפול המירה דריי המתקדם".
כמו הטיפול החדשני, גם מנהלת המרפאה ויב בת ה-32 היא סיפור בפני עצמה. בגיל צעיר היא כבר עברה מסלול שוותיקים ממנה בהרבה לא חלמו עליו. "אני בעלת תואר B.A במנהל מערכות בריאות, מתמחה בניהול מערכי שירות שיווק ומכירות בתחום הרפואה והאסתטיקה הרפואית", היא מספרת. "לפני שבע שנים תוך כדי הלימודים התחלתי את דרכי במרפאת אסתטיקה מהמובילות בתחום. יחד איתם עברתי שנים מלאות בעשיית טוב, בצמיחה, בהתפתחות ובלמידה משמעותית.
"התחנה הבאה שלי הייתה מנהלת מערך במרכז רפואי שיקומי המתמחה בתחומים פרא-רפואיים ורפואה אינטגרטיבית. שם הקמתי צוות ולקחתי חלק במחקר קליני שמטרתו להכניס לסל הבריאות את הפעילות של מחלימות מסרטן השד. על אף הסיפוק מהמטרה, הרגשתי שאני רוצה לחזור לעולם שלי, עולם האסתטיקה וכך הגעתי לנהל את מרפאת כללית אסתטיקה בכפר סבא הירוקה".
"במרפאה שלנו פועלים עשרה רופאים מקצועיים ובעלי ניסיון רב בתחומי הפלסטיקה, רפואת עור, והאסתטיקה, אנחנו נותנים מענה למגוון בעיות אסתטיות ומציעים ניתוחים וטיפולים רבים ובהם: ניתוחי חזה, ניתוחי אף, ניתוחי עיצוב הגוף ועוד מגוון טיפולים אסתטיים כגון הזרקות לפנים, הסרת נגעים ושומות וכמובן טיפולי הזעת יתר מתקדמים.
לצד זאת, חשוב לדעת שכל הניתוחים ברשת כללית אסתטיקה מתבצעים אך ורק ע"י מומחים בכירורגיה פלסטית, הגב הרפואי והאחריות של כללית בכל ניתוח וטיפול הוא זה שמעניק את תחושת הביטחון ללקוחותינו. ולא פחות חשוב, אנו מעניקים שירות אישי ומלווים כל מטופל בכל התהליך.

מוגש מטעם: כללית אסתטיקה


פורסם לראשונה: 15:41, 21.03.24