1. הבינו את הצרכים האישיים שלכם - לפני שאתם צוללים אל תוך עולם המנעולים המגוון ועוד לפני שאתם מתחילים לחפש אחר החנות האידיאלית שתענה על הצרכים שלכם, חשוב להתחיל בהבנת הצרכים האישיים שלכם. תחילה, נסו להבין את דרישות האבטחה שלכם, תוך כדי התייחסות לגורמים שונים כמו המיקום של הבית שלכם, כמות הפשיעה בסביבתכם וכן גם סוג הנכס בו אתם מחזיקים. לאחר מכן, תוכלו לגבש בחירה מדויקת יותר אודות רמת האבטחה הנדרשת לכם, מה שיעניק לכם את האפשרות לבצע את הבחירה בצורה ההולמת ביותר.

1 צפייה בגלריה
מנעולים לבית
מנעולים לבית
מנעולים לבית
(צילום: Freepik)

2. סוגים שונים של מנעולים - לפני שניגשים אל חנות מנעולים מקצועית, מוטב להכיר בעובדה כי השוק המודרני של היום מונה בתוכו שורה רחבה של סוגי מנעולים, כאשר כל מנעול מציע רמות אבטחה שונות. זאת בעוד כי האפשרויות הפופולריות כוללות בין היתר מנעולי שקע, מנעולים חכמים, בריחים ומנעולי ידיות.
3. תכונות נעילה - בעת הגעתכם אל מעמד הבחירה, מוטב לקחת בחשבון את תכונות הנעילה טרם בחירת המנעול. בין תכונות הנעילה יהיה עליכם לוודא כי אתם מחפשים בין מנעולים העומדים בתקני ציון בתעשייה, סוג הצילינדר, אפשרות לשכפול מוגבל של מפתחות ולא פחות חשוב - התקנה פשוטה ונוחה.
4. התייעצו עם איש מקצוע - לאחר שכבר הגעתם אל החנות, בניגוד לדעה הציבורית הרווחת אשר נוטה לחשוב כי מדובר על בחירה קלילה, ההמלצה שלנו תהיה לוודא כי אתם נעזרים בשירותיו של אחד מן אנשי המקצוע שנמצאים בחנות שכן, כך תוכלו לדייק את הבחירה שלכם אפילו יותר, ולצאת מהחנות בראש שקט המתלווה אל רמת ביטחון גבוהה ככל הניתן.
בשורה התחתונה, בחירה נכונה של חנות מקצועית למנעולים לבית עשויה להיראות כמטלה מורכבת וסבוכה במראה הראשוני, אך ניכר כי לאחר בחינת כלל הפרמטרים העיקריים שחשובים באמת, מטלת הבחירה הופכת לפשוטה הרבה יותר. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי מדובר על החלטה מכריעה במיוחד בכל הסובב סביב רמת הבטיחות של ביתכם ושל יקירכם. יחד עם זאת, במידה ואתם עדיין מרגישים מעט מבולבלים וכי אתם לא באמת יודעים מאיפה להתחיל, לחצו כאן .



מוגש מטעם המרכז הישראלי למנעולים חכמים