השילוב בין קוסמטיקה וחקר כף הרגל הוא שילוב מושלם, דרך כף הרגל תוכלי לפתור את מרבית הבעיות בגוף ובעור ובאמצעות מכשור חדשני וטיפולים חדשניים נגיע לתוצאות מושלמות.
הכירו את שירלי שטר, קוסמטיקאית פרא רפואית עם ניסיון של מעל 20 שנה, שעובדת מתוך אהבה ענקית לתחום וכמובן לעשות לאנשים טוב על הלב. שירלי מתמחה בתחום האנטיאיג'ינג, הבהרה, מיצוק וחידוש העור, פלזמה ובנוסף רפלקסולוגיה, תחום אותו למדה אצל ד"ר ענת גרינשטיין.
ספרי לנו קצת על טיפולי הפלזמה, מה זה בעצם?
טיפולי הפלזמה שאני מבצעת הוא טיפול באידוי העור ללא סכין מנתחים אשר עובדים על העור באלחוש מקומי במריחה בלבד. ע”י קרן החום ניתן להפוך את מצב הצבירה של העור ובכך נוצר אידוי בעור המצמצם מיידית את עומק ונפח הקמט, השומה, נקודת החן סרח עור או העור העודף בצוואר, מיצוק קו לסת ועוד
אני מתמקדת רק באזור הבעייתי, כך שאין זליגת חום לאזורים אחרים. ולכן זמן ההחלמה מהיר והתוצאות נראות לעיין כבר בסיום.
פיתחתי שיטה בתחום והתוצאות מושלמות. הטיפול הזה מעולה לכולם, עם עור בוגר שרוצים מראה צעיר וכן מי שיש לו/ה עפעף נפול או כל דבר שמפריע. הטיפול מאוד מוצלח הוא מגיע בסדרת טיפולים בין 1 ל-4 טיפולים, לתוצאה טובה.
הטיפול "מחזיק" בין 3 ל-7 שנים. אני נקראת "ידי הקסם", הלקוחות מאוד מרוצות ומקבלות הרבה מחמאות שזה הכי חשוב לי.
לאחר מכן יש טיפולי שיקום המזרזים את תהליך ההנשלה של העור וחידוש קלוגן והאלסטין, הטיפול הוא פשוט ובמינימום כאבים.

2 צפייה בגלריה
שירלי קוסמטיק
שירלי קוסמטיק
שירלי קוסמטיק
(צילום: יפית רחמים)

למעשה את גם רפלקסולוגית, ספרי לנו קצת על טיפולי הרפלקסולוגיה בקליניקה
אומר משפט מאוד חשוב הכל מתחיל ונגמר ברגל, יש המון מטופלים שסובלים מכאבי גב רגליים, ידיים, מיגרנות ועוד וע"י אבחון וטיפול נכון בכף הרגל אני יודעת גם למתן וברוב המקרים להעלים כאב ואף לדעת ממה היא נובעת, אני מאוד אוהבת לאבחן באמצעות השיטה הזו, כך אני יודעת באיזה נקודות לגעת בהם.
בכף הרגל יש "מפה" שאני יודעת לקרוא אותה ולטפל במרבית הבעיות, ניתן לבדוק כך כמעט כל בעיה בריאותית שיש וכמובן לקבל טיפול נכון וראוי למצב.
נשמח לקבל ממך קצת מידע בעיית האקנה וטיפול
אקנה לרוב נגרם מסטרס, לחץ, הורמונים או תזונה לקויה, לרוב אני מטפלת באקנה נעורי אך גם יש אקנה בעור בוגר. לאחרונה נחשפתי המון אליו בעקבות המצב הנפשי, שהאוכלוסייה מתמודדת ובסטרס וזה מתפרץ על עור הפנים. לרוב קו לסת מצח ואף בצוואר. יש עליה בטיפולים באקנה גם על העור הבוגר כאמור גוף ונפש זה אחד ודרך כף הרגל אני גם יכולה לטפל במצב הנפשי שלהם.
אצל הנוער כמעט ויש תוצאות כבר בטיפול הראשון לאחר שהם מקבלים את הערכה הביתית ומקפידים בשימושה תוך חודש ניתן כבר לראות כמעט 80 אחוז מהתוצאה. הנוער מאוד רוצה תוצאות כאן ועכשיו ואני לרוב משיגה את זה מולם ע"י תכשירים ייחודיים של ד"ר מלומד שאני ממליצה לכולם להשתמש, ניסיתי אותם על עצמי וכל תכשיר שנמצא אצלי בקליניקה הוא קודם מנוסה עליי או על מודליסטיות ולאחר תקופה אני משלבת אותו ללקוחות. האמון הזה מאוד חשוב לי.

נשמח לשמוע מהי שיטת העבודה שלך עם המטופלות?
כל אחד והטיפול המדויק שלו אני נוהגת להיות בתקשורת מול הלקוחות שלי וכן מי שמגיעה ורוכשת מוצרים או עבר טיפולים אני דואגת לבצע מולו שיחת וידאו, וואצפ ולעזור לו בתהליך הריפוי, להקפיד ולשמור גם בטיפול תומך בבית, אני מאמינה שאם הם ילכו איתי יד ביד הטיפולים יישמרו את התוצאות לטווח הארוך, הכל עניין של התמדה בחיים. כמובן שטיפוח יהיה דרך החיים שלה כי זה המתכון לעור פנים צעיר יפה, מתוח וזוהר.
דבר נוסף שאני ממליצה זה תזונה מאוזנת ושתיית מיים, אני נותנת טיפים מה כדאי לאכול ומה לא יש מאכלים מסוימים שעדיף לא להתקרב אליהם כשיש אקנה או שעושים טיפולים עמוקים.
ליצירת קשר וקביעת תורים: רחוב סוקולוב 90 רמת השרון 054-7458227
כיצד נכון לבחור מרכז להסרת שיער בלייזר? לפי גודלו של המקום? מחיר? או המכשור שבו משתמשים? יצאנו לבדוק אצל נטלי ארביב מה המאפיינים שהכי חשובים במרכז לייזר, ועל מה מהם אסור לנו לוותר רגע לפני התחלת טיפול.
בצור יצחק באזור השרון ממוקמת קליניקה להסרת שיער בלייזר והצערת עור הפנים.
"האור שבעור" בבעלות נטלי, אמא ל-3 ילדים שחייה ונשמה הפקות קולנוע והייתה בעבר מנכל"ית חברת פרסום ידועה בשם וידאו אקטיב.
נטלי החליטה לעשות הסבת מקצוע וכמובן לתחום הכי נחשק – אסתטיקה וטיפוח כדי שתוכל לגדל את ילדיה הקטנים לצד קריירה, התחום שלה לא אפשר זאת.
הכי חשוב בבחירתה היה הרצון להיות שליחה. היות והיא מהמוצא הבוכרי היא מבינה מקרוב את מצוקה השיעור המיותר. כאמור זה מאפיין מאוד את בני העדה הבוכרי. נטלי מצאה עבורם ועבור מי שסובל משיעור את הפתרון המושלם – הסרת שיער בלייזר. "בגלל שאני מכירה את התסכול הזה, כבר בגיל מאוד צעיר חלמתי על עור חלק, וגוף נקי משיער, וכבר מנעוריי התחלתי לעשות לעצמי ולחברותיי גבות עם חוט ושעווה ובשאר הגוף סבלתי כמו רבות מכאבי תופת שמריטת שיער בשעווה וחיתוכים בגילוח וקוצים לעיתים קרובות רכשתי מכשור מאוד מתקדם שעולה לא מעט לצורך טיפולי הסרת שיער בלייזר גם מהפנים". מבית פטרון לייזר.
מה שונה הסרת שיער בלייזר משיטות אחרות?
"שעווה/גילוח לא פותרים את הבעיה אלא גוררים וגורמים לנו להתעסקות בלתי נגמרת" מסבירה נטלי.
"הלייזר שאצלי מביא לפתרון מושלם לשיער המיותר בגוף ובפנים, המכונה היא תוצרת גרמניה והמכשור הוא מתקדם ביותר ומתאים לכל סוגי השיער חודר ב-3 אורכי גל. זה ממש "עוקר" את זקיק השיערה מהשורש ומונע את התחדשותו ואיתו נחלשת הצמיחה. המחירים אצלי זה כמעט כמו הסרה בשעווה יש פה עדיפות כלכלית".
היום ניתן להגיע לתוצאות מקסימאליות במס' טיפולים בודדים, כך שזה לא "חתונה קתולית" אלא טיפול לפרק זמן כאשר בסופו יש לנו איכות חיים.
שוני נוסף שהופך את הטיפול בלייזר לייחודי הוא העובדה שאת יכולה להיות מוכנה לכל תרחיש בכל עת להיות מטוקטקת וחלקה בכל זמן, ויכולה ספונטנית ללכת לים, לבריכה, לסאונה וכד'. עשרות רבות של לקוחות מאוד מרוצים ומודים לי" אומרת נטלי "הם מגיעים לתוצאות בזמן קצר, היום כולם רוצים תוצאות כאן ועכשיו ואני שמחה שאני יכולה לספק להם את זה.
אני שליחה אמיתית לא מוכרת אשליות.
פתרון מושלם גם לשיער פנים: שפם, סנטר, פאות.
במה מיוחד במכשור שלך משאר מכשורי הלייזר?
המכשור אצלי מסוג "ליסה" המותאם לעור הישראלי, יש בו מערכת חכמה בה ניתן לכוון את הגוון המדויק של העור, את צבע השיערה והטקסטורה שלה, ניתן לווסת את החום בהתאם לקצב הטיפול של הלקוח וכמובן בלי כוויות וכאבים ותאכלס תוצאות כבר מהטיפול הראשון. הוא אכן סוס עבודה".
מאיזה גיל ניתן להתחיל לעשות טיפולי הסרת שיער?
על פי ארגון הבריאות העולמי וההדרכה שקיבלתי מפטרון לייזר, ניתן להתחיל מגיל 10 ולא לפניי, אני ממליצה לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר עוד בגיל הנוער זה מעודד ביטחון ודימוי עצמי גבוהה. המאפשר לחשוף רגליים בקיץ בשיעורי הספורט ללא חשש וללא אי נעימות.
לפני כן, לא ממליצה לגלח בשום אופן, זה זה מעבה את השיערה, יש סיכונים להיחתך בעת הגילוח. וזה מוליד גם שערות כלואות שמביאות זיהומים וכו'.
האם ניתן להסיר שיער בלייזר בכל גווני העור ולכל גוון שיערה?
"כפי שציינתי ניתן בהחלט! אני מטפלת בכל סוגי הלקוחות, בכל גווני העור ובכל גווני השיער כולל כהות עור, כולל בהירות. ג'ינג'יות זה גבולי אני מאפשרת טיפול ניסיון מתנה לראות איך השיער מגיב. פרט לשיער לבן שלצערי לא ניתן להסיר אותו בלייזר לכן לקוחות מהסוג הזה אמליץ לעשות שעווה ולא גילוח".
מה לגבי גברים האם פונים אלייך? את מטפלת בהם?
"הגברים של היום הם לא הגברים של פעם" הם מאוד מודעים לטיפוח ואסתטיקה, הם הולכים לטיפולי פנים ופדיקור, אצלי בקליניקה הם מגיעים לטיפולי הסרת שיער בעיקר בגב ובחזה יש גם מי שמטפל במיצוק עור הפנים.
אני באופן אישי ממליצה לגברים להסיר שיער בלייזר היות וזה מונע ריח של זיעה והיווצרות ריח רע, מעודד את הביטחון עצמי בחדר הכושר, בבריכה, בים, וכמובן איכות חיים.
מה עוד נמצא אצלך בקליניקה ?
בנוסף למכשור ה"ליסה" תוכלו למצוא אצלי גם את טכנולוגיית ה- RP להצערה ומיצוק עור הפנים והגוף הפועלת בשילוב גלי רדיו להמסת שומן והצרת היקפים. באזור הפנים - טכנולוגיית ה- RP משרדת גלי רדיו אינפרא אדום, לא מסרטנת. שלמעשה חודרים לדרמיס לשכבה העמוקה שבעור ומעודדת יצור קולגן ואלסטין וכך מחדשת את תאי העור, מטשטשת קמטי ההבעה וממצקת את קו הלסת. תוצאות מהממות שלא ניתן לעשות בידי אדם. רק ע"י טכנולוגיה.
טכנולוגיית ה- RP לגוף – מצירה היקפים, ממיסה צלוליט ושומן מצטבר ממצקת את הזרועות ואת הבטן הרפויה, תופעה שניכרת אחרי לידות בעיקר ובמיוחד אחרי ניתוח קיסרי.

2 צפייה בגלריה
הקליניקה של נטלי
הקליניקה של נטלי
הקליניקה של נטלי
(צילום: נטלי ארביב)

בואי תשברי לנו מיתוס נטלי, האם הסרת שיער בלייזר היא אכן לצמיתות?
לא רק מיתוס אחד:
לייזר הוא לא לעשירים בלבד. הוא נוח לכל כיס. יש אפשרות גם לפריסה נוחה לתשלומים.
לייזר הוא לא כואב,
לייזר לא עושה כוויות ומותאם לכל עונות השנה.
לצד זה חשוב להיות כנה ולהגיד לך שאין 100% אך מטופלים רבים שעברו טיפולים מעידים על האטה משמעותית בקצב הצמיחה, על התקרחויות ודלילות.
"ממליצה לסגור סדרת טיפולים מראש כדי לשמור על רצף טיפולי, על מחויבות לתהליך ושמירה על ההנחיות שלי כך מגיעים לטיפול שימור פעמיים בשנה שזה יפה מאוד, אני מטפלת במשפחות שלמות שמברכות אותי"
אצלי היחס הוא אישי, מולי הלקוח עובר את התהליך. כי זה טיפול אינטימי. אני עובדת גם בשעות הערב המאוחרות.
נטלי מבטיחה חווית טיפול מהנה, קפה על חשבון הבית וכמובן מקצועיות רבה יש מלא המלצות של לקוחות.
אנחנו מצרפים לכם מספר טלפון ליצירת קשר, פגישות יעוץ ללא עלות וכמובן קביעת תור, אז למה אתם מחכים? לקביעת תורים: 054-8865454, צור יצחק
לעמוד האינסטגרם: https://www.instagram.com/natali_skin_light/

מוגש מטעם שירלי קוסמטיק