כולנו רוצים להרגיש נהדר עם הגוף שלנו, לעמוד מול המראה ולחוש שלמים עם מה שאנחנו רואים, אך לעתים משהו מפריע לנו להרגיש כך. פגם או צלקת שנוספו עם השנים, קמטים, עודפי עור או עודפי שומן – כל אלו עשויים בהחלט לגרום לנו לחוש פחות מרוצים מהמראה שלנו.

1 צפייה בגלריה
נפרדים מהשומן
נפרדים מהשומן
נפרדים מהשומן
(צילום: FREEPIK)

עודפי שומן הם בעיה שמטרידה רבים ורבות. על מנת להתמודד עם הבעיה פונים גברים ונשים לפעילות גופנית ולשינויים בתזונה, אך לפעמים גם אלו אינם מצליחים להפחית הצטברות עיקשת של שומן באזור מסוים בגוף. אם גם אתם ירדתם במשקל או אם המשקל שלכם הוא בדיוק במידה הרצויה לכם, ואתם עדיין סובלים מעודפי שומן שמפריעים לכם, הנה פתרון נהדר שכדאי לכם להכיר.
הקפאת שומן – נפרדים מהעודפים
החדשות הטובות לכל אלו שסובלים מעודפי שומן עקשניים הן כי יש לכך טיפול שהוא יחסית פשוט – טיפול הקפאת שומן, הנקרא גם המסת שומן בקור . טיפול זה, שאינו כרוך בכאבים משמעותיים ובהליכים פולשניים, מעניק אפקט של הצרת היקפים וניתן ליישמו באזורים שונים בגוף הדורשים טיפול ממוקד.
הטיפול מבוצע באמצעות מכשיר הקולטק Cooltech והוא מבוסס על טכנולוגיה חדשנית המעניקה תוצאות נפלאות ובטוחות בהקפאה ובהמסה של שומנים באמצעות קור. מכיוון שתאי השומן רגישים לקור יותר מתאים אחרים בגופנו, ניתן להקפיא אותם ללא פגיעה בתאים הסמוכים, וכך לגרום להם למות ולהיעלם.
כיצד מתבצע הטיפול
טיפול המסת שומן בקור הוא תהליך הדורש פיקוח רפואי , אך לצד זאת, הוא קל, מהיר ופשוט ביותר. לקראת הטיפול לא נדרשת הכנה כלשהי, והטיפול עצמו אינו כרוך כמעט בכאבים ואינו דורש תהליך החלמה. הטיפול מתבצע באמצעות חיבור כפות הקפאה לאזורים הרצויים בגוף למשך כ-40 עד 70 דקות, ולאחר מכן יושלם התהליך בעיסוי קל באזור המטופל. מיד לאחר מכן תוכלו לשוב לשגרת יומכם, ללא תופעות לוואי וללא מגבלות.
למה תוכלו לצפות לאחר הטיפול
טיפול הקפאת שומן מתאים לגברים ונשים בכל הגילאים ולמגוון אזורים בגוף – זרועות, ירכיים, צוואר, מותניים, בטן, ישבן ועוד. התוצאה, שתלך ותתגלה ככל שיעברו השבועות שלאחר הטיפול, היא עיצוב מחדש של הגוף באמצעות הצרת היקפים במקומות הרצויים וכן מיצוק הגוף ואף טשטוש הדרגתי של הצלוליטיס. ואם זה לא מספיק, העור באזור המטופל יהיה גמיש יותר ואף יקבל בוסט של רעננות וחיוניות.
אז אם אתם סובלים מעודפי שומן, והם אלו שמונעים מכם להרגיש שלמים לחלוטין עם גופכם, אין סיבה שתמשיכו לחוש כך. טיפול הצרת היקפים באמצעות הקפאת השומן העודף והמסתו הוא קל ופשוט, בטוח ואפקטיבי. כי הגיע הזמן שתרגישו נפלא עם המראה שלכם!
למידע נוסף ולקביעת פגישה ייעוץ הכנסו לאתר ד"ר הדר ישראלי מנתחת ומומחית בכירורגיה פלסטית ואסתטית.


מוגש מטעם: ד"ר הדר ישראל